Amplico TFI: Wschodź do akcji

W prasie i internecie pod hasłem „Wschodź do akcji” trwa kampania reklamowa Amplico TFI. Przygotowały ją agencja reklamowa What i dom mediowy Media Group.

Tomasz Wojtas / tw
Tomasz Wojtas / tw
Udostępnij artykuł:

Trwająca obecnie kampania Amplico TFI reklamuje oferowany przez firmę Subfundusz Akcji Rynków Wschodzących. Przekaz pod hasłem „Wschodź do akcji” podkreśla również promocję, w której nie jest pobierana opłata dystrybucyjna za zakup jednostek uczestnictwa niektórych funduszy i subfunduszy u wybranych dystrybutorów. Kampania jest skierowana do potencjalnych inwestorów.

grafika

Akcja obejmuje prasę („Gazeta Wyborcza”, „Rzeczpospolita”, „Polska”, „Polityka”, „Wprost”, „Forum”) oraz internet (onet.pl, wp.pl, bankier.pl, money.pl, google.pl). Strategię, kreację i produkcję kampanii – zaplanowanej w prasie do końca stycznia, a w internecie również w lutym – przygotowała agencja reklamowa What, a planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Media Group.

Tomasz Wojtas / tw
Autor artykułu:
Tomasz Wojtas / tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Kolejne krótkie powroty do Trójki. Na 25-lecie w muzyce

Kolejne krótkie powroty do Trójki. Na 25-lecie w muzyce

Wybrano najlepszy polski i zagraniczny film wszech czasów

Wybrano najlepszy polski i zagraniczny film wszech czasów

Google testuje zmianę adresu Gmail bez tworzenia nowego konta

Google testuje zmianę adresu Gmail bez tworzenia nowego konta

Te seriale i filmy na HBO Max oglądaliśmy w 2025 roku najchętniej

Te seriale i filmy na HBO Max oglądaliśmy w 2025 roku najchętniej

Nie żyje Brigitte Bardot

Nie żyje Brigitte Bardot

Samorządy hojnie łożą na telewizyjne sylwestry

Samorządy hojnie łożą na telewizyjne sylwestry