AmRest ma umowę połączenia z US Strategies

AmRest Aquasition Subsidiary, spółka w 100% należąca do AmRest Holdings podpisała umowę i plan połączenia z US Strategies (USSI), który jest głównym udziałowcem Pizza Nord.

isb-kk
isb-kk
Udostępnij artykuł:

Wstępna cena zakupu wyniesie 48 mln USD, podała spółka w komunikacie w poniedziałek.

"AA Subsidiary, zgodnie z umową i jej pomyślnym wykonaniem i wynikającym z niej połączeniem z USSI, będzie posiadała 100% udziałów w OOO Pizza Nord, franczyzobiorcy i operatora 41 restauracji w Rosji (22 Rostic-KFC and 19 Pizza Hut), zlokalizowanych głównie w Sankt Petersburgu oraz w Moskwie i Kazaniu"- czytamy w komunikacie.

Spółka podała, że wstępna cena zakupu wyniesie 48 mln USD. Dodatkowo, połączona spółka przejmie 21,5 mln USD długoterminowego długu oraz 1,5 mln USD aktywów obrotowych netto.

Wstępna cena zakupu będzie się składać z dwóch części: gotówkowej - wysokości 26,4 mln USD oraz akcyjnej.

Kwota 12 mln USD z 21,5 mln USD długu długoterminowego będzie płatna w gotówce.

Ostateczna cena zakupu będzie ustalona po okresie korekty, tj. w okresie od daty zamknięcia do 30 czerwca 2008 r.

Strony przewidują zamknięcie transakcji na około 1 lipca 2007 r.

Spółka podała, że ostateczne zawarcie umowy jest uzależnione m.in. od pomyślnego zakończenia przez AmRest procesu due diligence spółki USSI oraz jej spółek zależnych oraz uzyskania akceptacji akcjonariuszy AmRest.

Holenderska spółka AmRest Holdings miała 13,28 mln zł skonsolidowanego zysku netto przypisanego akcjonariuszom jednostki dominującej w I kw. 2007 roku wobec 5,32 mln zł zysku rok wcześniej.

Skonsolidowane przychody wyniosły 177,60 mln zł wobec 133,17 mln zł rok wcześniej.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały