SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

AMS SA zdobywa bez przetargu nowe zlecenie od władz Warszawy

Władze Warszawy udzieliły bez przetargu spółce AMS SA zamówienie na realizację kampanii informacyjnych na wiatach przystankowych w stolicy - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. Kontrakt opiewa na kwotę blisko 1,5 mln zł netto.

Zamówienie udzielone przez władze Warszawy spółce AMS SA (Agora) dotyczy zapewnienia możliwości prowadzenia kampanii informacyjnych z wykorzystaniem nośników na wiatach przystankowych (Warsaw Premium Citylight). Obejmuje również wydruk, naniesienie oraz usunięcie i utylizację wszelkich materiałów niezbędnych do przeprowadzenia kampanii

Zamówienia tego udzielono AMS SA bez przetargu. Jak wyjaśnia miasto, jest to spowodowane tym, że działaniami tymi może zająć się właśnie tylko i wyłącznie ta spółka, bo to właśnie ona jest jedynym, wyłącznym dysponentem nośników reklamowych typu citylight oraz premium citylight o formacie 118,5 x 175 cm umiejscowionych na wiatach przystankowych przy ulicach o największym natężeniu ruchu pieszego oraz drogowego w ścisłym centrum Warszawy, wybudowanych na podstawie Umowy Koncesji zawartej z Miastem Stołecznym Warszawa w grudniu 2013 roku, obowiązującej do dnia 11 maja 2024 r.

Wartość kontraktu opiewa na kwotę ok. 1,46 mln zł netto (bez VAT).

Dołącz do dyskusji: AMS SA zdobywa bez przetargu nowe zlecenie od władz Warszawy

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
glecz
Ta kroplówka nie pomorze nieboszczykowi
odpowiedź
User
glewi
Tylko 1,5 mln to nawet na goła pensję Adama nie starczy 300.000 x 12 = 3,6 mln
odpowiedź