AMS SA zdobywa bez przetargu nowe zlecenie od władz Warszawy

Władze Warszawy udzieliły bez przetargu spółce AMS SA zamówienie na realizację kampanii informacyjnych na wiatach przystankowych w stolicy - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. Kontrakt opiewa na kwotę blisko 1,5 mln zł netto.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

Zamówienie udzielone przez władze Warszawy spółce AMS SA (Agora) dotyczy zapewnienia możliwości prowadzenia kampanii informacyjnych z wykorzystaniem nośników na wiatach przystankowych (Warsaw Premium Citylight). Obejmuje również wydruk, naniesienie oraz usunięcie i utylizację wszelkich materiałów niezbędnych do przeprowadzenia kampanii

Zamówienia tego udzielono AMS SA bez przetargu. Jak wyjaśnia miasto, jest to spowodowane tym, że działaniami tymi może zająć się właśnie tylko i wyłącznie ta spółka, bo to właśnie ona jest jedynym, wyłącznym dysponentem nośników reklamowych typu citylight oraz premium citylight o formacie 118,5 x 175 cm umiejscowionych na wiatach przystankowych przy ulicach o największym natężeniu ruchu pieszego oraz drogowego w ścisłym centrum Warszawy, wybudowanych na podstawie Umowy Koncesji zawartej z Miastem Stołecznym Warszawa w grudniu 2013 roku, obowiązującej do dnia 11 maja 2024 r.

Wartość kontraktu opiewa na kwotę ok. 1,46 mln zł netto (bez VAT).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana