SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

AMS wprowadza na rynek CityInfoTV

Na początku maja AMS rozpocznie montaż pierwszych testowych ekranówCityInfoTV - specjalnej telewizji dedykowanej pasażerom iprezentowanej na ekranach zamontowanych w wagonach warszawskiegometra.

Na 19-calowych ekranach LCD umieszczonych w wagonach pasażerowiezobaczą: wiadomości, prognozę pogody, informacje sportowe irozrywkowe, a także treści reklamowe. Zakończona właśnie proceduracertyfikacji umożliwia rozpoczęcie montażu.

Uruchomienie CityInfoTV jest konsekwencją wygranego przez AMSprzetargu na obsługę powierzchni reklamowych w wagonach metra. -Przetarg rozstrzygnięto w listopadzie, a my już montujemy pierwszetestowe ekrany - podkreśla Piotr Parnowski, prezes firmy AMS.

CityInfoTV to zupełnie nowy kanał komunikacji. W Polsce, wsegmencie Out-of-Home obecne były dotychczas wyłącznie nośnikitradycyjne z grup: outdoor, indoor i ambient.

Dołącz do dyskusji: AMS wprowadza na rynek CityInfoTV

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl