SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

AMS zaczyna budowę 600 wiat przystankowych w Krakowie

Firma reklamy zewnętrznej AMS poszerza portfolio nośników premium w wiatach przystankowych. Z paneli premium citylight, które do tej pory dostępne były tylko w Warszawie, od teraz można korzystać także w Krakowie.

Article

AMS rozpoczął realizację koncesji krakowskiej - w ciągu 10 lat zostanie wybudowanych 600 wiat przystankowych z około 1600 stronami reklamowymi.

Kraków jest drugim po Warszawie miastem, w którym AMS realizuje strategię rozwoju citylightów z segmentu premium w wiatach przystankowych. Podobnie jak w Warszawie (gdzie budowa 1,6 tys. wiat ruszyła w październiku ub.r.) wiaty przystankowe docelowo będą interaktywne - standardowo wyposażone w technologię NFC oraz kody QR (bramka gateams.com), a w wybranych lokalizacjach także w darmowe WiFi.

- Polski rynek reklamy out-of-home wymaga nowego otwarcia. Musimy modernizować swoje systemy, wykorzystywać światowe trendy i pomysły. Meble miejskie to naturalny kierunek rozwoju reklamy OOH - dobrze wpisany w przestrzeń publiczną outdoor może być niezwykle skutecznym, a przy tym przyjaznym medium reklamowym - tłumaczy Marek Kuzaka, prezes AMS.

AMS na podstawie kontraktów z największymi gminami w Polsce wyposażył w wiaty przystankowe ponad 30 miastach, w tym zrealizował pionierskie na polskim rynku inwestycje w zrewitalizowanych obszarach Szczecina, Warszawy i Wrocławia.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: AMS zaczyna budowę 600 wiat przystankowych w Krakowie

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
pavv
"Polski rynek reklamy out-of-home wymaga nowego otwarcia. Musimy modernizować swoje systemy, wykorzystywać światowe trendy i pomysły. Meble miejskie to naturalny kierunek rozwoju reklamy OOH - dobrze wpisany w przestrzeń publiczną outdoor może być niezwykle skutecznym, a przy tym przyjaznym medium reklamowym".
KORPORACYJNY BEŁKOT Z KTÓREGO NIC NIE WYNIKA!
14 9
odpowiedź
User
Dres z klasą
A ja potkłem siem wczoraj (na bani) o mebel miejski i go przesunęłem!
11 10
odpowiedź