AMS zmienia strukturę marketingu i sprzedaży

Firma reklamy zewnętrznej AMS z początkiem lipca br. zmienia strukturę pionu marketingu i sprzedaży, która będzie lepiej dostosowana do aktualnych realiów rynkowych.

Beata Goczał
Beata Goczał
Udostępnij artykuł:
AMS zmienia strukturę marketingu i sprzedaży
mat.pras.

Zbigniew Kaczmarek obejmuje nowo utworzone stanowisko dyrektora ds. optymalizacji procesów sprzedaży. Jego głównym zadaniem będzie poprawa efektywności operacyjnej sprzedaży oraz spójności z pozostałymi obszarami pionu. 

Kolejne nowe stanowisko - dyrektora sprzedaży i strategii oferty - obejmuje Tomasz Muraszko. Jego zadaniem będzie wzmocnienie dopasowania oferty AMS do potrzeb klientów. 

Katarzyna Sobolewska zostaje powołana na stanowisko pełnomocnika zarządu AMS ds. sprzedaży agencyjnej do końca br. Jej obowiązki w dziale klientów agencyjnych przejmuje Arkadiusz Gawlak, który będzie odpowiadał za współpracę z klientami agencyjnymi.

– Konsekwentnie pracujemy nad poprawą jakości współpracy z naszymi klientami. Wierzę, że powierzenie nowych ról naszym kluczowym i najbardziej doświadczonym menedżerom, a także ich wiedza i zaangażowanie, pozwolą nie tylko przyspieszyć oczekiwaną transformację procesu sprzedaży, ale także jeszcze lepiej dopasować naszą ofertę do realnych potrzeb klientów – mówi Grażyna Gołębiowska, dyrektorka pionu marketingu i sprzedaży, członkini zarządu AMS.

Dotychczas Zbigniew Kaczmarek odpowiadał za obszar sprzedaży, Tomasz Muraszko za obszar marketingu operacyjnego i strategii oferty, a Arkadiusz Gawlak za obszar wsparcia sprzedaży i realizacji kampanii. Za obszar planowania i integracji oferty dalej odpowiada Piotr Nicke. 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]