Schulz brand friendly zmienia nazwę na Ancymony

Agencja reklamowa Schulz brand friendly po 24 latach obecności na rynku zdecydowała się na rebranding i nową nazwę - Ancymony.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Schulz brand friendly zmienia nazwę na Ancymony

Marka Schulz brand friendly powstała z inspiracji „Sklepami cynamonowymi” Brunona Schulza. Agencja poinformowała, że po bardzo dobrym dla niej 2020 roku przeprowadziła badania wizerunku, które zaowocowały decyzją  o zmianie "przykurzonej tożsamości, ale bez odcinania się od korzeni. Tak powstały Ancymony" - czytamy w komunikacie.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/praca-agencji-reklamowych-i-mediowych-w-czasie-covid-19-koronawirus ##

Koniec Schulz brand friendly

- Przez ponad 20 lat budowaliśmy mocną markę. Czy nam żal? Pandemia wiele nam uświadomiła i nauczyła nas mnóstwa nowych rzeczy. Że zmiana następuje właśnie teraz, stanowi najlepszy dowód na to, że podnosimy sobie poprzeczkę jeszcze wyżej. Ancymony to zdecydowanie (wreszcie!) przestrzeń na kreatywną iskrę, wyrazistość, humor i dystans. Nie piszemy grubych tomów o naszej nowej strategii. Zamiast tego koncentrujemy się na elastycznej taktyce - jesteśmy wielozadaniowi, zwinni, reaktywni i gotowi, by zacząć wszystko od nowa, jeżeli nie jesteśmy zadowoleni z efektów naszej pracy - komentuje Wojciech Kotala, CEO agencji Ancymony (dotychczas Schulz brand friendly).

grafika

 

Czas na Ancymony

Za rebranding odpowiadał zespół kreatywny zarządzany przez Michała Gajewskiego, associate creative directora w agencji Ancymony (Schulz).

- Różnorodność - odmieniana przez przypadki, osobowości i punkty widzenia - to pojęcie, które oddaje istotę naszych czasów. Właśnie dlatego, stając do rebrandingu, najpierw zaprojektowaliśmy cały proces, którego założenia miały znaleźć odbicie w jego efektach - komentuje Michał Gajewski.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/schulz-brand-friendly-maciej-urbanek-jonasz-ulatowski-roksana-wantulok-wioletta-leszczynska-katarzyna-kantner-anna-klusek-michal-wierzbowski-filip-filipczak-martyna-krupa-anna-siwek ##

- 2020 zdecydowanie był naszym rokiem. Wprowadziliśmy kilka odważnych zmian w strukturze firmy. Wydzieliliśmy niezależną komórkę socialmediową, zarządzaną przez Katarzynę Czajkowską. Połączyliśmy działy strategii i mediów, a na czele zespołu stanął Paweł Jóźwik. Zreorganizowaliśmy siły kreatywne, awansując Wojciecha Papuzińskiego i Michała Gajewskiego na associate creative directorów. W swoich zespołach rozwinęli oni wyspecjalizowane komórki kreatywne (kilkunastu nowych art directorów, copywriterów i motion designerów). Monika Popowska, client service director, skupiła się na rozwoju biznesu u kluczowych klientów agencji, a także poszerzyła kompetencje działu o produkcję. A Dominika Kozłowska, która wróciła do agencji po rocznej przerwie, rozbudowała dział PR i przy mocnej współpracy z new businessem, zarządzanym przez Michała Cieciaka, pomogła w przejściu przez skomplikowany proces rebrandingu, w który na różnych etapach zaangażowana była cała agencja - podsumowuje Andrzej Kapera, managing director agencji.

Agencja Ancymony ma w swoim portfolio takie marki jak Kaufland, Wawel, Pudliszki, Lubelską, Ibuprom, Apap, Śnieżkę, Piątnicę czy Mitsubishi.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Połowa TikToka w USA sprzedana. Tego samego inwestora może mieć właściciel TVN

Połowa TikToka w USA sprzedana. Tego samego inwestora może mieć właściciel TVN

Polskie Radio 24 z nową oprawą dźwiękową

Polskie Radio 24 z nową oprawą dźwiękową

Nowa prezes PwC w CEE. Agnieszka Gajewska zastąpi Adama Krasonia

Nowa prezes PwC w CEE. Agnieszka Gajewska zastąpi Adama Krasonia

Dorota Wysocka-Schnepf stawia na YouTube'a. "Poczucie powinności wobec prawdy" [TYLKO U NAS]

Dorota Wysocka-Schnepf stawia na YouTube'a. "Poczucie powinności wobec prawdy" [TYLKO U NAS]

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości
Materiał reklamowy

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości

Wielka przeprowadzka "Królowej przetrwania". Programu nie będzie w TVN7

Wielka przeprowadzka "Królowej przetrwania". Programu nie będzie w TVN7