SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google RSS Twitter

Andrzej Garapich odchodzi z TVP

Po ponad dwóch latach pracy Andrzej Garapich rozstaje się z Telewizją Polską - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Pełnił w firmie funkcję zastępcy dyrektora ds. marketingu biznesowego i projektów misyjnych.

Andrzej Garapich Article

Garapich nie zdradza przyczyny odejścia z TVP ani swoich planów zawodowych.

Andrzej Garapich pracował w TVP od maja 2016 roku jako zastępca dyrektora ds. marketingu biznesowego i projektów misyjnych. Odpowiadał m.in. za zintegrowanie kompetencji badawczych i stworzenie działu Business Intelligence.

Wiosną br. w ramach reorganizacji zespół i kompetencje biura marketingu i promocji zostały podzielone między biuro programowe oraz biuro spraw korporacyjnych. Garapich zachował swoje stanowisko, tak samo jak inna zastępca dyrektor marketingu Iwona Bocian-Zaciewska.

Przez 11 lat był prezesem PBI

Przed pracą w Telewizji Polskiej Andrzej Garapich przez 11 lat był prezesem spółki Polskie Badania Internetu, która nadzoruje realizację przez Gemiusa badania odwiedzalności w polskim internecie.

Wcześniej Garapich był dziennikarzem, producentem telewizyjnym i wydawcą programów informacyjnych, w latach 2001-2005 był związany jako kontraktowany freelancer z Associeted Press Television News.

Wykładał w Collegium Civitas, Akademii Górniczo-Hutniczej i uczelni Łazarskiego, występował na wielu polskich i międzynarodowych konferencjach dotyczących internetu, badań oraz marketingu internetowego.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Andrzej Garapich odchodzi z TVP

11 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
?
Ciekawe, czy chociaż zarobił na porządny okular?
19 4
odpowiedź
User
Marek
Może do radia go ciągnie, a ma doświadczenia z PR kiedy rządziły tam komuchy i platfusy, ale jakoś niechętnie się tym chwali:-)
7 9
odpowiedź
User
Pamiętamy !
Człowiek Kurskiego.
9 5
odpowiedź
User
Midas
Pewnie idzie do KRRiTV robić telemetrię.
11 5
odpowiedź
User
Nk
„zastępca dyrektora ds. marketingu biznesowego i projektów misyjnych. Odpowiadał m.in. za zintegrowanie kompetencji badawczych i stworzenie działu Business Intelligence.” Ciekawe kompetencje jak na takie stanowisko.
To musi być interesująca firma :)
10 5
odpowiedź