Andrzej Stankiewicz i Piotr Śmiłowicz: z “Newsweeka” do “Wprost”

Publicyści Andrzej Stankiewicz i Piotr Śmiłowicz rozstają się z tygodnikiem “Newsweek Polska” (Ringier Axel Springer Polska) i przechodzą do tygodnika “Wprost” (AWR “Wprost”). Nowym felietonistą tego ostatniego tytułu zostanie też Ryszard Petru.

pp
pp
Udostępnij artykuł:

Jak informuje nas Anna Pawłowska-Pojawa, PR manager wydającej "Wprost" Platfromy Mediowej Point Group, Andrzej Stankiewicz i Piotr Śmiłowicz będą pracować w dziale krajowym tygodnika. Do "Wprost" dołączą w najbliższym czasie - kiedy tylko wygasną ich zobowiązania wobec dotychczasowego pracodawcy.

Stankiewicz i Śmiłowicz publicystami “Newsweeka” byli przez ostatnie pięć lat. Razem napisali też dwie książki: „Zbigniew Ziobro. Historia prawdziwa” oraz „Donald Tusk. Droga do władzy”.

Obaj publicyści to kolejne osoby, które przeszły z “Newsweeka” do “Wprost” po zmianach naczelnych obu pism (“Newsweekiem” kieruje teraz Aleksandra Karasińska, a “Wprost” - Michał Kobosko). Wcześniej to samo uczynił m.in. felietonista Tomasz Jastrun, publicysta Cezary Michalski oraz dziennikarze Bartosz Janiszewski i Krzysztof Kwiatkowski.

Ryszard Petru będzie czwartym felietonistą ekonomicznym “Wprost” obok Krzysztofa Rybińskiego, Pawła Dobrowolskiego i Leszka Jażdżewskiego. Petru jest przewodniczącym Towarzystwa Ekonomistów Polskich i doradcą ekonomicznym DemosEuropa. W PWC jako partner odpowiada za polskie firmy prywatne.

pp
Autor artykułu:
pp
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"