Aneta Szeweluk-Skarbek i Franciszek Toeplitz w DDB

Do agencji DDB dołączył zespół kreatywny: Aneta Szeweluk-Skarbek i Franciszek Toeplitz. Szeweluk-Skarbek objęła stanowisko senior art directora, a Toeplitz – senior copywritera.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Aneta Szeweluk-Skarbek pracuje w branży reklamowej od 8 lat. Doświadczenie zdobywała w agencjach Saatchi&Saatchi, TeamOne, TBWA, a także już wcześniej DDB. Przygotowywała kampanie dla takich marek jak Toyota, Philips, „Dziennik”, Simplus i 36,6.

Natomiast Franciszek Toeplitz jest związany z branżą reklamową od 5 lat. Wcześniej pracował w agencjach McCann- Erickson, Change Integrated i Saatchi&Saatchi. Przygotowywał reklamy marek takich jak Algida, Lufthansa, HP Intel, Bank BGŻ, Wedel, Tymbark i Era.

Aneta Szeweluk-Skarbek i Franciszek Toeplitz tworzą team kreatywny. Oboje zdobyli wiele nagród na krajowych i międzynarodowych konkursach reklamowych.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych