SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Ania Terej i Julia Dyzio zajmują się komunikacją i marketingiem Bohoboco

Ania Terej oraz Julia Dyzio od 11 grudnia dołączyły do zespołu marki odzieżowej Bohoboco. Julia Dyzio objęła stanowisko PR managera, a Ania Terej marketing managera.

Ania Terej i Julia Dyzio Article

Ania Terej odpowiedzialna będzie za pełne spektrum działań marketingowych. Wcześniej na polskim rynku pracowała dla marek Ania Kuczyńska, Łukasz Jemioł czy UEG. Doświadczenie zbierała, pracując z markami Comme des Garcons oraz Maison Martin Margiela w Nowym Jorku

Julia Dyzio, która współpracuje z markami Zahara Leather, The Odder Side oraz Showroom.pl, zajmie się kontaktem z prasą oraz mediami. Współpracowała z brandami Alexander Wang, Each x Other, pracowała w agencji PR Consulting w Paryżu.

Nowe współpracowniczki Bohoboco to absolwentki szkoły Istituto Marangoni w Mediolanie, Londynie oraz Paryżu na kierunku brand management i fashion business.

Bohoboco to koncept modowy stworzony przez duet polskich projektantów - Kamila Owczarka i Michała Gilberta Lach. Obecnie posiada pięć butików w czterech miastach w Polsce.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Ania Terej i Julia Dyzio zajmują się komunikacją i marketingiem Bohoboco

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl