SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Anna Adamczyk group account directorem w Carat Polska

Anna Adamczyk awansowała na stanowisko group account directora w domu mediowym Carat Polska, należącym do Dentsu Aegis Network Polska. Poprzednio pełniła funkcję communications managera.

Article

Jak podano w komunikacie awans Adamczyk związany jest z pozyskaniem nowych klientów przez Carat oraz rozbudową zespołu, którym zarządza. Obecnie jako group account director, opiekuje się klientami z branż: FMCG, ubezpieczeniowa oraz farmaceutyczna.

Anna Adamczyk posiada blisko 20-letnie doświadczenie w mediach.  W Dentsu pracuje od 2001 roku. Swoją karierę w Grupie rozwijała w domu mediowym Carat. Rozpoczęła pracę jako media planner, a po kilku latach awansowała na stanowisko seniorskie. W 2010 roku objęła stanowisko communications managera. Obsługiwała m.in. marki: adidas, Grupa Lotos, Reebok, Philips, SCA czy Simba Toys. Odpowiadała za całościową komunikację 360 stopni w obszarze kampanii mediowych, łączących media tradycyjne i cyfrowe. Koordynowała także projekty aktywacji konsumenckich i działania marek w mediach społecznościowych.

Ukończyła lubelski UMCS.

 

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Anna Adamczyk group account directorem w Carat Polska

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
ExPracownik Carat
Dobra osoba w dobrym miejscu! Gratulacje
0 0
odpowiedź