Anna Brach: z Whites do Google

Do zespołu Google dołączyła Anna Brach obejmując stanowisko account strategist. Ostatnio pracowała w agencji Whites.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Anna Brach: z Whites do Google
Anna Brach, fot. LinkedIn

Anna Brach jako account strategist będzie odpowiadać m.in. za przygotowywanie strategii reklamowych dla klientów z Polski, optymalizację oferty, zarządzanie kampaniami płatnymi.

Do Google przeszła z agencji Whites, w której pracowała niecałe dwa lata. Pełniła tam funkcję growth marketing specialist.Przedtem, przez ponad rok była specjalistką SEM w SalesTube. Wcześniej, przez 2 lata pracowała na podobnym stanowisku w GroupM.

W latach 2015 -2017 była specjalistką ds. CRM i e-CRM w Sephorze.

bg
Autor artykułu:
bg
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Katarzyna Kopeć-Ziemczyk zastępczynią dyrektora w Ministerstwie Zdrowia

Katarzyna Kopeć-Ziemczyk zastępczynią dyrektora w Ministerstwie Zdrowia

PKO BP wybiera w przetargu agencję field marketingową

PKO BP wybiera w przetargu agencję field marketingową

TVP traci prawa piłkarskie. To oni pokażą Lewandowskiego

TVP traci prawa piłkarskie. To oni pokażą Lewandowskiego

"Efekt Smarzowskiego" w liczbach. "Dom dobry" napędza debatę o przemocy domowej

"Efekt Smarzowskiego" w liczbach. "Dom dobry" napędza debatę o przemocy domowej

Starsze pokolenia o edukacji zdrowotnej w szkołach - badanie opinii
Materiał reklamowy

Starsze pokolenia o edukacji zdrowotnej w szkołach - badanie opinii

PhytoPharm w gronie klientów Value Media

PhytoPharm w gronie klientów Value Media