Anna Bucoń kierownikiem marketingu w polskim Trader.com

Anna Bucoń objęła nowoutworzone stanowisko kierownika marketingu w Trader.com (Polska). Zastąpiła w tej funkcji Beatę Sitkowską.

Wojtas Tomasz
Wojtas Tomasz
Udostępnij artykuł:

Jako kierownik marketingu w Trader.com (Polska) Anna Bucoń będzie odpowiedzialna za marketing należących do tej spółki marek, m.in. serwisów ogłoszeniowych Domiporta.pl, Goldo.pl, Kupsprzedaj.pl, Autotrader.pl, Tabor24.pl oraz gazet ogłoszeniowych. Wcześniej stanowisko to zajmowała od września 2008 roku Beata Sitkowska, która obecnie odchodzi z firmy.

grafika

Anna Bucoń była związana z działem marketingu w internetowym segmencie Agory od 2007 roku, zajmując się m.in. promocją marek ogłoszeniowych takich jak GazetaDom.pl i GazetaPraca.pl. Studia ukończyła na Wydziale Dziennikarstwa i Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego.

Wojtas Tomasz
Autor artykułu:
Wojtas Tomasz
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Kanał Zero TV ma trafić na pozycję 0 pilotów. Stanowski do telewizji: "Nauczymy się, jak zrobić wam krzywdę"

Kanał Zero TV ma trafić na pozycję 0 pilotów. Stanowski do telewizji: "Nauczymy się, jak zrobić wam krzywdę"

Paramount Skydance likwiduje kolejny kanał. Co z polskim rynkiem?

Paramount Skydance likwiduje kolejny kanał. Co z polskim rynkiem?

Canal+ wznowił sprzedaż Eleven Sports. Ile kosztują kanały?

Canal+ wznowił sprzedaż Eleven Sports. Ile kosztują kanały?

"Kwiatki polskie duże" znów wędrują po ramówce. Od stycznia w TVP2

"Kwiatki polskie duże" znów wędrują po ramówce. Od stycznia w TVP2

Hipercholesterolemia: przyczyny, objawy, leczenie
Materiał reklamowy

Hipercholesterolemia: przyczyny, objawy, leczenie

Iberion stawia na HR. Zatrudnił znaną managerkę

Iberion stawia na HR. Zatrudnił znaną managerkę