SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Anna Dereszowska ambasadorką marki NAOKO

Aktorka Anna Dereszowska została ambasadorką marki odzieżowej NAOKO. - To manifestacja synergii między sztuczną inteligencją, moim indywidualnym stylem oraz głosem społeczności modowej - mówi o najnowszej kolekcji marki aktorka. 

- Kolekcja NAOKO to bez wątpienia śmiały krok naprzód w branży modowej. Wykorzystanie nieograniczonych możliwości AI i przekucie ich w realny projekt autorstwa kilkudziesięciu tysięcy zaangażowanych osób, zasługuje na miano rewolucji z ogromnym potencjałem. - mówi Monika Szyndler, twórczyni marki NAOKO. 

Końcowy kształt najnowszej kolekcji powstał dzięki wyborom Anny Dereszowskiej. Znalazły się w niej m.in. propozycje ultrakobiecych sukienek na jesienny sezon.

Motywem przewodnim całej kolekcji są kwiaty, które widać na sukienkach, w haftach w formie florystycznych wzorów i zdobień zarówno na bluzach, jak i okryciach wierzchnich.

- Kolekcja Anna Dereszowska x Naoko to nie tylko piękno, ale również wygoda - mówi Monika Szyndler. - Głęboko wierzę w to, że ubrania są jak druga skóra. Muszą dawać komfort, swobodę ruchu, podkreślać piękno - dodaje.

- Wykorzystanie sztucznej inteligencji jest ekscytującym krokiem naprzód dla przemysłu modowego - mówi Szyndler.
 

Dołącz do dyskusji: Anna Dereszowska ambasadorką marki NAOKO

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl