SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Anna Justka szefową promocji stacji muzycznych Agory

Do zespołu Grupy Radiowej Agory dołączyła Anna Justka, która została szefową promocji stacji muzycznych. Będzie odpowiadała za działania wpierające wizerunek i rozpoznawalność radiowych marek spółki: Radio Złote Przeboje, Radio Pogoda oraz Rock Radio.

Anna Justka, fot. materiały prasoweAnna Justka, fot. materiały prasowe

Justka zajmuje się działaniami promocyjnymi w Agorze. Jako szefowa promocji stacji muzycznych zajmie się m.in. planowaniem i realizacją kampanii reklamowych, prowadzeniem projektów specjalnych oraz współpracą z partnerami. Jest specjalistką w zakresie promocji i marketingu. Jako ekspert w obszarze funkcjonalności usług na żądanie oraz marketingu produktowego w ostatnich latach odpowiedzialna była za rozwój oferty OTT w Orange. Poprzednio była związana również z Onetem oraz Vectrą.

Radio Złote Przeboje to sieć 24 lokalnych stacji należących do Grupy Radiowej Agory, które nadają m.in. w Warszawie, Krakowie, Łodzi, Poznaniu, Trójmieście, Wrocławiu i miastach Aglomeracji Śląskiej, a także online. Na antenie Radia Złote Przeboje można usłyszeć największe przeboje lat 80., 90. i dwutysięcznych. https://www.wirtualnemedia.pl/wyniki/query:Agora

Z kolei Radio Pogoda dołączyło do portfolio Grupy Radiowej Agory w 2015 r. Obecnie programu stacji można słuchać w ośmiu miastach - w Warszawie, Krakowie, Wrocławiu, Poznaniu, Gdańsku (częściowo też w Sopocie i Gdyni), Bydgoszczy, Opolu oraz na Śląsku.

W trzecim kwartale ub.r. przychody Grupy Agora w segmencie radiowym wzrosły o 16,3 proc. do 25,7 mln zł, z czego wpływy reklamowe zwiększyły się o 11,7 proc. do 21,9 mln zł. W sprawozdaniu Agory zwrócono uwagę, że wartość całego rynku reklamy radiowej wzrosła w tym okresie tylko o 4 proc.

 

Dołącz do dyskusji: Anna Justka szefową promocji stacji muzycznych Agory

9 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Maxi
Najlepszą promocją muzyczną jest większa rotacja playlisty, a nie wałkowanie ciągle tych samych utworów.
odpowiedź
User
Agnieszka
Biedna, jeszcze nie wie gdzie trafiła. Już może zacząć wdrażać mega, extra, wyjątkowe kampanie bez budżetu:-)
odpowiedź
User
Hitman
Agora i promocje stacji muzycznych, najlepszy żart jaki dziś od rana przeczytałem;-)
odpowiedź