SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Anna Karczmarek: z K2 Internet do LiquidThread

Do działu strategii agencji LiquidThread (Publicis Media) dołączyła Anna Karczmarek. Objęła stanowisko strategy plannera.

Article

Do obowiązków Karczmarek będzie należało tworzenie rozwiązań strategicznych dla klientów agencji w dziale strategii, którym kieruje Marcin Woźniak, communication strategy director.

Przez ostatnie dwa lata Anna Karczmarek była strategiem w agencji K2 Internet, gdzie opracowywała rozwiązania w obszarze digitalu.

Anna Karczmarek jest absolwentką filologii polskiej na Uniwersytecie Warszawskim.

 

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Anna Karczmarek: z K2 Internet do LiquidThread

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Szary
Gratulacje Aniu i powodzenia:)
odpowiedź