SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Anna Koszur w zarządzie Scholz & Friends Warszawa

Do zarządu agencji reklamowej Scholz & Friends Warszawa (należącej do holdingu Mediacap) powołana została Anna Koszur (posługująca się też nazwiskiem Arkuszewska). W firmie pracuje od ponad roku.

Anna KoszurAnna Koszur

Poprzednio jedynym członkiem zarządu Scholz & Friends Warszawa był prezes spółki Marcin Jeziorski.

Anna Koszur pracuje w agencji od marca ub.r., początkowo była zastępczynią dyrektora operacyjnego, a w kwietniu ub.r. awansowała na dyrektor zarządzającą.

Poprzednio realizowała projekty doradcze jako niezależna konsultantka. Wcześniej przez pracowała w grupie marketingowej DDB (m.in. jako członek zarządu agencji DDB Warszawa), firmie doradczej Corporate Profiles Consulting oraz agencji brandingowej BNA. Jest w jury i radzie polskiej edycji Effie, wykłada w Szkole Strategii Marki SAR.

W holdingu Mediacap agencja Scholz & Friends Warszawa wspólnie z agencjami The Digitals, EM Lab i uruchomioną w połowie ub.r. Booost tworzy Grupę S/F. W zeszłym tygodniu The Digitals przejęła udziały agencji Booost od zarządzających nią Łucji Gdali i Sławomira Kornickiego, celem ma być większe zintegrowanie Grupę S/F.

W pierwszym kwartale br. grupa kapitałowa Mediacap - do której należą też firmy i marki TalentMedia, IQS, Plastream i Opinie.pl, a od połowy marca także LifeTube - zanotowała wzrost przychodów sprzedażowych o 16,6 proc. do 19,2 mln zł oraz 1,25 mln zł straty netto (wobec 701 tys. zł straty rok wcześniej). - Wynik ten nie odzwierciedla jednak bardzo dobrej kondycji biznesu, a jedynie pokazuje nierównomierne rozłożenie rozliczenia projektów w ciągu roku obrotowego - skomentował zarząd firmy.

Dołącz do dyskusji: Anna Koszur w zarządzie Scholz & Friends Warszawa

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Romek
Prawie półtorej bani straty to rzeczywiście dowód znakomitej kondycji biznesu, albo raczej znakomitej kondycji kreatywnej księgowości...
odpowiedź