SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google RSS Twitter

Anna Kowalczyk redaktor naczelną Mamadu.pl - wśród blogerek Graff, Welman i Dziewit-Meller

W poniedziałek w południe rusza Mamadu.pl, serwis dla rodziców przekształcony z bloga Anny Muchy we współpracy z wydawcą NaTemat.pl. Redaktor naczelną strony została Anna Kowalczyk.

Article

Jak informowaliśmy pod koniec sierpnia, Anna Mucha wspólnie z firmą Glob360, właścicielem portalu NaTemat.pl, założyli spółkę Mamadu, która będzie zarządzać serwisem dla rodziców Mamadu.pl, utworzonym z bloga o takiej samej tematyce prowadzonego przez aktorkę (przeczytaj więcej na ten temat).

Serwis w nowej odsłonie startuje w poniedziałek w południe. Ma być inspirującym magazynem dla rodziców. Oprócz artykułów dziennikarzy będą w nim publikowane wpisy blogerów i autorów zewnętrznych. Wśród nich są m.in. Agnieszka Graff, Agnieszka Pomaska, Dorota Welman, Anna Dziewit-Meller, Agnieszka Stein, Izabella Łukomska-Pyżalska, Jan Amos Jelinek, Ryszard Żuchowski, Rafał Madajczak oraz autorzy blogów Zimnoblog, Geek Tata i Crust and Dust.

Redaktor naczelną Mamdu.pl została Anna Kowalczyk, dziennikarka związana z mediami od ponad 10 lat. Wcześniej pracowała w Radiu PiN oraz współpracowała m.in. z „Przekrojem” i Polskim Radiem, zajmując się tematyką gospodarczą gospodarczą. Ponadto prowadzi blog Boska Matka.

Jednocześnie do zespołu sprzedaży Mamadu.pl dołączyła Patrycja Bilewska. Poprzednio przez 5,5 roku kierowała zespołem sprzedaży regionalnej Ringier Axel Springer Polska w Poznaniu, w wcześniej była m.in. kierownikiem biura reklamy „Echa Miasta”.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Anna Kowalczyk redaktor naczelną Mamadu.pl - wśród blogerek Graff, Welman i Dziewit-Meller

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Monia
Layout może ok, ale większość artykułów mega wtórna, słaby wstępniak naczelnej z literówką na początek, a co najważniejsze mnóstwo, zbyt dużo PR-shitów i reklam. Paróweczki dla mateczki.
I biedna Terlikowska w roli pierwszej kontrowersyjnej na początek. słabeee.
1 0
odpowiedź
User
Mamusia głupiusia
papka na dobrą kupke dla bobaska. znowu myślą, że gwiazdę wezmą, a resztę obrobią studenci na darmowych stażach. rzygać się chce
0 0
odpowiedź
Zobacz więcej w kategorii: Reklamy / Marketing