SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Anna Łazowska art directorem, a Natalia Flack junior strategy plannerem w Peppermint

Do zespołu agencji interaktywnej Peppermint dołączyły Anna Łazowska i Natalia Flack. Pierwsza objęła funkcję art directora, a druga - junior strategy plannera.

Od lewej: Anna Łazowska i Natalia Flack Article

Jako art director Anna Łazowska jest odpowiedzialna w Peppermint za prowadzenie projektów z zakresu BTL i digital dla Sodexo Benefits i Nescafé Dolce Gusto. Podlega bezpośrednio creative directorowi Marcinowi Piwnickiemu.

Wcześniej pracowała m.in. jako grafik i designer w agencji IQ Marketing. Ukończyła Akademię Sztuk Pięknych w Łodzi.

Natalia Flack jako junior strategy planner dołączyła do działu strategii Peppermint kierowanego przez strategy directora Łukasza Gujskiego. Wcześniej pracowała jako researcherka w agencji Lubię to oraz odbyła staż w dziale strategii Pride and Glory (obecnie VML Poland).

Jest absolwentką kulturoznawstwa na Uniwersytecie Jagiellońskim oraz studiów podyplomowych w zakresie public relations i marketingu internetowego w Wyższej Szkole Europejskiej. Obecnie studiuje podobny kierunek w Wyższej Szkole Handlowej.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Anna Łazowska art directorem, a Natalia Flack junior strategy plannerem w Peppermint

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl