SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Anna Lewandowska chce stworzyć ogólnopolską sieć kawiarni Healthy Store

Trenerka fitness Anna Lewandowska otworzyła pierwszą własną kawiarnię Healthy Store by Ann na warszawskim Wilanowie. W najbliższym czasie produkty z portfolio Foods by Ann pojawią się w poznańskim centrum handlowym Posnania.

Article

Pierwszy lokal Anny Lewandowskiej została otwarta przy ul. Klimczaka w Warszawie, w tzw. Royal Wilanów.

W menu kawiarni znajdują się m.in. smoothies, owsianki, muffinki, superfood bowls, soki wyciskane metodą cold press, oraz przekąski i produkty Foods by Ann. Design lokalu utrzymamy jest w stylistyce produktów Foods by Ann.

Anna Lewandowska zapowiedziała, że to pierwszy z sieci ogólnopolskich lokali. Na Instagramie napisała - Dziś startujemy w Royal Wilanów, ale już wkrótce otwarcie kolejnych punktów.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Spełniam kolejne swoje MARZENIE!!! 🎉➡️ realizuje kolejny obrany cel i cieszę się, bo to początek nowego kierunku rozwoju dla @foods_by_ann 🙏 To właśnie dzisiaj w @royal_wilanow otwieramy pierwszy @healthy_store_by_ann Po miesiącach przygotowań, testowania przepisów i dobierania składników, z wielką radością zapraszamy Was w nasze zdrowe progi 🙂🙂 W Healthy Store znajdziecie pyszne smoothies, superfood bowls oraz soki wyciskane metodą cold press, a ponadto przekąski i oczywiście moje smakołyki @foods_by_ann . Będziecie mogli napić się tu smakowitego i świeżego smoothies oraz mojej ukochanej kawy kuloodpornej. Dziś startujemy w Royal Wilanów, ale już wkrótce otwarcie kolejnych punktów. 😉 Kto chętny na rozgrzewający napój w te pochmurne dni, pożywną owsiankę albo muffinka? Zapraszam Was bardzo serdecznie, będzie pysznie i zdrowo 💪 I to nie koniec... Będzie w całej Polsce zdrowo!!!!!!!!!!!!!!! 🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉 #healthystorebyann #newproject #annalewandowska #planbyann #warsaw

Post udostępniony przez Anna Lewandowska ® (@annalewandowskahpba)

Punkty sprzedaży Healthy Store mają mieścić się w centrach handlowych i biznesowych w wybranych miastach w Polsce. Docelowo, w sieci sprzedaży, poza sklepami własnymi marki, znajdą się także punkty franczyzowe.

- Start projektu to nasza odpowiedź na aktualną potrzebę rynku. Cieszymy się, że produkty z naszego portfolio oraz nowe propozycje dedykowane temu projektowi trafią do szerokiego grona konsumentów. Chcemy także, aby nasze Healthy Store’y stały się miejscem, w którym konsumenci będą mogli zakupić nasze produkty oraz zjeść coś zdrowego i oderwać się od pędu codziennego życia - mówi Karol Błaszczyk, współzałożyciel Foods by Ann.

Healthy Store’ów w najbliższym czasie powstanie więcej. - Spodziewamy się dużego zainteresowania zarówno ze strony klientów, jak i potencjalnych partnerów. W najbliższym czasie planujemy rozwijać własne punkty sprzedaży stacjonarnej, a w dalszej perspektywie również sieć franczyzową. Kolejny punkt pojawi się w poznańskim centrum handlowym Posnania jeszcze w tym roku - dodaje Błaszczyk.

W przyszłym roku punkty sprzedaży Healthy Store Foods by Ann mają być otwarte także w: Krakowie, Wrocławiu, Katowicach, Trójmieście oraz Rzeszowie. Docelowo poza sklepami własnymi marki, mają się znaleźć także punkty franczyzowe.

Foods by Ann to marka sygnowana nazwiskiem Anny Lewandowskiej, która powstała w 2016 roku. Obecnie portfolio produktów pod marką Foods by Ann obejmuje ponad 100 pozycji. Dostępne są one w punktach należących do Grupy Lagardere (Relay, Inmedio, 1minute), w Auchan, Carrefourze, Żabce, sklepach na stacjach Shell, Lotos i PKN Orlen. Marka pojawia się także z akcjami in-outowymi w Lidlu.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Anna Lewandowska chce stworzyć ogólnopolską sieć kawiarni Healthy Store

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Axe
No, jak w Wilanowie, to musi być po angielsku - taki tam pełen kompleksu prowincji klimat.
Chyba że pani Lewandowska ma rozmach i to początek konkurencji dla Costy i Starbucksa
odpowiedź
User
Tutejszy Tutaj
Z całego serca życzę powodzenia. Healthy jest trendy, więc sukces prawdopodobny. Kiedy jednak czytam o sieci, wielkich planach czyli efekcie skali to będziemy mieć produkt healtypodobny i chipsy z buraka za 50 zł. (nie obrażądać buraka).
odpowiedź
User
Uchyb
Tyle gadania, a nie dowiedziałem się, co będzie do jedzenia :(
odpowiedź