Anna Marucha została head of PR Grupy Eurozet

Anna Marucha dołączyła do Grupy Eurozet, obejmując funkcję head of PR w dziale komunikacji i social mediów. Michał Aleksandrowicz został rzecznikiem prasowym grupy.

jsx
jsx
Udostępnij artykuł:
Anna Marucha została head of PR Grupy Eurozet
Anna Marucha (fot. materiały prasowe)

Marucha będzie odpowiedzialna m.in. za planowanie i wdrażanie strategii PR, realizację komunikacji korporacyjnej i działań CSR.

W zespole PR pozostaje Michał Aleksandrowicz, który objął funkcję rzecznika prasowego Grupy Eurozet (od lipca 2021 roku, kiedy z firmy odeszła Małgorzata Kozieł, był p.o. rzecznikiem prasowym) i będzie wspierać realizację komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/agora-kupno-udzialow-eurozetu-uokik-sie-nie-zgodzil,7170034551334529a ##

Anna Marucha w latach 2013–2019 była związana z wydawnictwem Ringier Axel Springer Polska. Pełniła tam funkcje rzeczniczki prasowej i menedżera komunikacji korporacyjnej, a od 2016 roku odpowiadała za programming wideo w Grupie Onet-RASP. Przez ostatnie dwa lata współpracowała z licznymi firmami i organizacjami, realizując dla nich kampanie mediowe i doradzając w zakresie public relations.

W 2020 roku Eurozet w ujęciu skonsolidowanym zanotował spadek wpływów o 18 proc. do 176,15 mln zł, a dzięki ograniczeniu kosztów o 23 proc. jego zysk netto wzrósł z 27,72 do 29,5 mln zł.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Bartłomiej Topa i Katarzyna Herman w spocie kampanii "Spokojne Święta"

Bartłomiej Topa i Katarzyna Herman w spocie kampanii "Spokojne Święta"

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej