SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Anna Marucha została head of PR Grupy Eurozet

Anna Marucha dołączyła do Grupy Eurozet, obejmując funkcję head of PR w dziale komunikacji i social mediów. Michał Aleksandrowicz został rzecznikiem prasowym grupy.

Anna Marucha (fot. materiały prasowe)Article

Marucha będzie odpowiedzialna m.in. za planowanie i wdrażanie strategii PR, realizację komunikacji korporacyjnej i działań CSR.

W zespole PR pozostaje Michał Aleksandrowicz, który objął funkcję rzecznika prasowego Grupy Eurozet (od lipca 2021 roku, kiedy z firmy odeszła Małgorzata Kozieł, był p.o. rzecznikiem prasowym) i będzie wspierać realizację komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej.

Anna Marucha w latach 2013–2019 była związana z wydawnictwem Ringier Axel Springer Polska. Pełniła tam funkcje rzeczniczki prasowej i menedżera komunikacji korporacyjnej, a od 2016 roku odpowiadała za programming wideo w Grupie Onet-RASP. Przez ostatnie dwa lata współpracowała z licznymi firmami i organizacjami, realizując dla nich kampanie mediowe i doradzając w zakresie public relations.

W 2020 roku Eurozet w ujęciu skonsolidowanym zanotował spadek wpływów o 18 proc. do 176,15 mln zł, a dzięki ograniczeniu kosztów o 23 proc. jego zysk netto wzrósł z 27,72 do 29,5 mln zł.

W grudniu ub.r. udziałowcy Eurozetu zdecydowali, że dostaną 40 mln zł dywidendy, z czego 18,15 mln zł z kapitału zapasowego.

Dołącz do dyskusji: Anna Marucha została head of PR Grupy Eurozet

5 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
abukw
a cóż to jest to "head of PR"? można po polsku?
odpowiedź
User
.
Chłam to chłam i PR w przypadku Eurozetu to pieniądze w błoto.
odpowiedź
User
Jill
a cóż to jest to "head of PR"? można po polsku?
to zwykły kramiarz - tylko odklejony od rzeczywistości.
odpowiedź