Anna Naparty i Arkadiusz Kobyłka w Mastermind

Do zespołu agencji Mastermind dołączyła Anna Naparty w roli public sector director, a Arkadiusz Kobyłka awansował na stanowisko biddable media & technology director.

Justyna Dąbrowska-Cydzik
Justyna Dąbrowska-Cydzik
Udostępnij artykuł:
Anna Naparty i Arkadiusz Kobyłka w Mastermind
Anna Naparty i Arkadiusz Kobyłka

Anna Naparty z branżą mediową związana jest od 2009 r. Doświadczenie zdobywał w Codemedia, Euvic Media czy w Sigma Bis, gdzie przez ostatnie 4 lata zarządzała zespołem new businessowym. Specjalizuje się w przetargach z sektora publicznego, w Mastermind zajmie się rozwojem działu obsługującego klientów publicznych.

Arkadiusz Kobyłka działa w branży mediowej od 2012 r., pracował w Value Media, MrTarget i Codemedia. W Mastermind jest od 5 lat, przed awansem pełnił funkcję head of PPC & Analytics. 

Jako biddable media & technology director skupi się na nowych zadaniach związanych z rozwojem kierowanego przez niego działu, szczególnie w kontekście obszarów takich jak programmatic, automatyzacja procesów oraz tworzenie nowych produktów technologicznych. 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Zbigniew Parafianowicz w Wirtualnej Polsce. Koniec współpracy z Onetem

Zbigniew Parafianowicz w Wirtualnej Polsce. Koniec współpracy z Onetem