SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Anna Putts odchodzi z Samsung Electronics Polska, będą zmiany w marketingu

Anna Putts, szefowa marketingu Samsung Electronics Polska odchodzi z firmy - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl.

Anna Putts Article

Anna Putts dyrektorem marketingu w Samsung Electronics Polska została w pierwszej połowie 2014 roku. Odpowiadała za kompleksową komunikację i pozycjonowanie marki Samsung, w tym wprowadzanie nowych produktów na rynek, wsparcie sprzedaży i budowanie aspiracyjności brandu.

Do Samsunga przeszła z platformy nc+, gdzie pracowała około roku, a wcześniej przez sześć lat w ITI Neovision (właściciel platfromy n). Odpowiadała tam za całość działań marketingowych - w tym badania, komunikację, media, ofertę, on-line oraz e-commerce.

Jest absolwentką studiów MBA w Londynie oraz Wyższej Szkoły Zarządzania i Marketingu w Warszawie.

Nie udało nam się ustalić dalszych planów zawodowych Anny Putts. Nie wiadomo, kto ją zastąpi w Samsung Electronics Polska. Niewykluczone, że w dziale marketingu firmy zostanie przeprowadzona reorganizacja.

Olaf Krynicki, rzecznik prasowy Samsunga w odpowiedzi na nasze pytanie dotyczące nowego szefa marketingu przekazał jedynie, że na chwilę obecną firma nie komentuje zmian.

 

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Anna Putts odchodzi z Samsung Electronics Polska, będą zmiany w marketingu

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Jan
Marketing w Samsungu jest mocno zabagniony. Brak ludzi, ciągłe zmiany kadrowe, planów. Nic nie można domknąć o czasie. No dramat. Wg mnie firma się powinna zastanowić, jak ludzi traktuje. Bo tak dłużej być nie może.
14 9
odpowiedź
User
d53
Nawet nie wiedziałem, że oni mieli jakikolwiek marketing.
17 9
odpowiedź
User
Renia
Marketing to jedno. Dla mnie najbardziej zdumiewajacy jest bałagan i brak kompetencji w obszarze e-commerce i digital. Nigdy wiecej nie chce miec do czynienia z tymi ludzmi.
16 9
odpowiedź
User
Mietek
A to Samsung kupuje coś poza kinem, siatką i magazynami?... Zgadzam się, że to bagno i chaos, kompletny brak zrozumienia rynku, skostniala struktura i gąszcz układów... wewnętrzny konflikt uniemożliwia racjonalne działanie...
11 9
odpowiedź