SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Anna Rabczuk business directorem Publicis Worldwide Polska

Anna Rabczuk awansowała na stanowisko business director w strukturach Publicis Worldwide Polska. Z agencją związana jest od 2013 roku.

Anna Rabczuk Article

Anna Rabczuk zarządza siedmioosobowym zespołem pracującym dla takich klientów, jak: Michelin HUB CEE czy Paul Hartmann.

- Awans Rabczuk jest następstwem jej zaangażowania i efektywnego wsparcia klientów w pracy na rzecz ich marek, zaufania jakim się cieszy oraz budowy nowoczesnej struktury agencji - komentuje Kamila Roszkowska, managing partner w agencji Publicis Worldwide Polska.

Anna Rabczuk w Publicis od 2013 roku

Anna Rabczuk z agencją Publicis Worldwide Polska jest związana od 2013 roku. Dotychczas piastowała stanowisko account director. Wcześniej pracowała w agencjach Saatchi & Saatchi oraz Grey Worldwide. Doświadczenie zawodowe zdobywała także w dziale marketingu Peugeot Polska na stanowisku communication & image manager. Posiada doświadczenie w obsłudze takich marek, jak: Gallo, Carlsberg, Somersby, Adidas, Visa, Philips, BPH, Cola-Cola Russia, Toyota Motor Poland, Novartis Consumer Heath S.A., T-Mobile, Procter & Gamble Poland and Baltic, Grupa Żywiec, VW Bank i DWS Investing Fund.

Jest absolwentką Uniwersytetu Warszawskiego na kierunkach: Dziennikarstwo oraz Zarządzanie i Marketing.

 

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Anna Rabczuk business directorem Publicis Worldwide Polska

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl