Anna Skupień i Bartłomiej Olek dołączyli do działu sprzedaży Telewizji Puls

Do działu sprzedaży Telewizji Puls dołączyły dwie nowe osoby: Anna Skupień na stanowisko menedżera ds. rozwoju sprzedaży i obszaru digital oraz Bartłomiej Olek na stanowisku specjalisty ds. sprzedaży.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:
Anna Skupień i Bartłomiej Olek dołączyli do działu sprzedaży Telewizji Puls
Anna Skupień i Bartłomiej Olek

Anna Skupień w Telewizji Puls jest odpowiedzialna m.in. za pozyskiwanie nowych klientów, prowadzenie negocjacji z kluczowymi partnerami sprzedażowymi i za bieżącą współpracę z działami handlowymi brokera.

W ostatnim czasie Skupień pracowała dla Mediacom Warszawa, a w latach 2013-2014 była szefem sekcji obsługi handlowej kanałów tematycznych w TVN.

Do zadań Bartłomieja Olka z kolei należy m.in. przygotowanie ofert sprzedażowych Telewizji Puls, aktywna sprzedaż oraz pozyskiwanie nowych klientów.

Przed dołączeniem do zespołu Telewizji Puls, Bartłomiej Olek pracował  w ITI Neovision odpowiadając za sprzedaż niestandardowych form reklamowych w kanałach sportowych i lifestylowych.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/rodzinny-interes-nowy-codzienny-serial-tv-puls-pasmo-emisji,7171157822535809a ##

Michał Kurdupski
Autor artykułu:
Michał Kurdupski
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska