SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Anna Starmach, Olga Frycz i Agnieszka Kaczorowska-Pela w kampanii Doppelherz (wideo)

Pod hasłem "Siła relacji" trwa kampania promująca Doppelherz Vital Tonik (Queisser Pharma). Do akcji zaproszono osobowość telewizyjną Annę Starmach, aktorkę Olgę Frycz i tancerkę Agnieszka Kaczorowską-Pelę. Działania przygotowały Veneo i Veneo Performance.

Kampania „Siła Relacji” opowiada o potrzebie posiadania silnych relacji z bliskimi w szczególnie trudnym okresie epidemii Covid-19.  Akcję otworzył spot wideo, przedstawiając historię cyklu życia człowieka w kontekście relacji z rodzicami i domem rodzinnym.

Tematy te porusza również psycholog, dr Aleksandra Piotrowska, która w 3-częsciowym nagraniu wideo z perspektywy naukowej opowiada o więzi, przywiązaniu i miłości w rodzinie oraz tęsknocie za bliskimi w dobie pandemii.

O sile relacji ze swoimi rodzicami w ramach akcji, która nawiązuje do zbliżających się Dni Matki i Ojca opowiedzą również Ania Starmach, Olga Frycz i Agnieszka Kaczorowska-Pela.

Dodatkowo w ramach kampanii przygotowano konkurs, w którym uczestnicy mają szansę wygrać zestaw prezentowy dla swoich rodziców: Vital Tonik, kosmetyczkę lub portfel Adam Baron oraz kubek #SiłaDwóchSerc. Działania wspierane są szeroką zakrojoną kampanią display (Google, Facebook).

Za koncept kreatywny oraz egzekucję kampanii odpowiada zespół kreatywny agencji Veneo, a za zakup mediów – Veneo Performance, które od stycznia tego roku obsługują dwie marki należące do Queisser Pharma: Doppelherz i Protefix.

Dołącz do dyskusji: Anna Starmach, Olga Frycz i Agnieszka Kaczorowska-Pela w kampanii Doppelherz (wideo)

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
:)
Ładne
odpowiedź