SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Anna Szaluś: z G+J do działu reklamy Wydawnictwa Zwierciadło

Od 5 października br. Anna Szaluś dołączy do działu reklamy Wydawnictwa Zwierciadło, gdzie obejmie stanowisko managera ds. kluczowych klientów. Zastąpi na nim Joannę Jaroć, która rozstaje się ze spółka.

Anna Szaluś: z G+J do działu reklamy Wydawnictwa Zwierciadło

Anna Szaluś będzie odpowiadać za sprzedaż reklam w “Zwierciadle” i “Sensie”. Przez ostatnie siedem lat zajmowała się sprzedażą powierzchni reklamowej w wydawnictwie G+J Polska, m.in. w miesięczniku “Claudia”.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Anna Szaluś: z G+J do działu reklamy Wydawnictwa Zwierciadło

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Anna-fan
Ania, gratulacje dobrego wyboru. Twój ruch wielu zainspiruje i jest znamienny dla dziwnych zmian jakie w G+J wprowadziła Pani Malicka. Szkoda, że pewien fajny okres się kończy... ale zaczyna się także kolejny.
Być może będzie jeszcze fajniejszy :)
Powodzenia.
8 8
odpowiedź
User
S
powinno być łatwiej - zwierciadło nie ma takiej presji na kaskę z reklam.
8 8
odpowiedź
User
hg
Świetna kobieta, dobry zawodnik! Aniu, mam nadzieję, że jesteś zadowolona z tej zmiany.
8 8
odpowiedź