Annie Lennox: Jestem przerażona całą serią rozerotyzowanych teledysków

Piosenkarka Annie Lennox nie pochwala epatowania seksem w teledyskach i na scenie.

mniej / megafon.pl / zero
mniej / megafon.pl / zero
Udostępnij artykuł:

W ostatnich tygodniach nowe klipy zaprezentowały m.in. Miley Cyrus ("Wrecking Ball"), Britney Spears ("Work Bitch") i Rihanna (Pour it Up").

W każdym z nich nie brakuje dosłownych, seksualnych odniesień. Kilka dni temu Sinead O'Connor wystosowała otwarty list do Miley Cyrus, w którym zaapelowała do młodej wokalistki, aby zmieniła doradców i przestała zachowywać się jak prostytutka. Dziś swoją opinię wyraziła Annie Lennox.

- Jestem głęboko zaniepokojona i przerażona całą serią rozerotyzowanych teledysków, jakie ostatnio trafiły do mediów... wiecie, o których mówię - pisze Lennox na Facebooku. - Wygląda na to, że niektóre wytwórnie propagują łagodną pornografię z akompaniamentem muzycznym, choć młode dziewczynki i tak zalewane są ogromną falą seksu przez media. Wierzę w wolność słowa, ale ludzie z branży muzycznej chyba nie znają już granic. Jeśli tylko znajdą jakiś tyłek, na którym można zarobić, zostanie on natychmiast sprzedany. Jest mi smutno, gdy patrzę, jak te wokalistki same chętnie promują taki wizerunek, jak schodzą na dno. Najwyraźniej ich zdaniem mizoginia wyrażana przez nie same jest najzupełniej w porządku, o ile to one ją promują, a zachowania typowe dla prostytutek uzasadniają wyświetleniami na YouTube i milionami dolarów, które dzięki tym wyświetleniom trafiają do ich portfeli. To spieniężona forma samookaleczania.

Dorobek Annie Lennox zamyka album "A Christmas Cornucopia" z listopada 2010 roku.

mniej / megafon.pl / zero
Autor artykułu:
mniej / megafon.pl / zero
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu