Anomaly uruchamia pierwszą globalną kampanię marki Diesel

Agencja Anomaly uruchomiła swoją pierwszą kampanię promującą odzieżową markę Diesel.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Anomaly zdobyła globalny budżet reklamowy Diesla we wrześniu ubiegłego roku. Wcześniej pracowały dla niej różne agencje przy różnych projektach.

Przygotowana przez Anomaly kampania pod hasłem "be stupid" została opracowana we współpracy z zespołem kreatywnym Diesla. Akcja obejmuje prasę, outdoor, przestrzeń cyfrową i marketing wirusowy.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Magdalena Ogórek chwali się ukończeniem muzeum. "Dwa razy trafiłam do szpitala"

Magdalena Ogórek chwali się ukończeniem muzeum. "Dwa razy trafiłam do szpitala"