SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Answear sprzedał nowe akcje za 29 mln zł

Spółka Answear zarządzająca platformą e-commerce’ową z odzieżą i dodatkami pozyskała 29 mln zł z emisji nowych akcji. Ponad dwie trzecie kupił jej główny akcjonariusz - Forum X FIZ.

Article

Answear poprzez subskrypcję prywatną w ramach oferty publicznej, ogłoszonej w połowie października, wyemitował milion swoich nowych akcji po 29 zł za sztukę. W piątek spółka podała, że podpisała umowy z inwestorami, którzy zapłacili za wszystkie objęte walory.

675,4 tys. akcji za 19,59 mln zł kupił Forum X FIZ powiązany z menedżerami Answear: prezesem Krzysztofem Bajołkiem i członkiem rady nadzorczej Arkadiuszem Bajołkiem. Poprzednio kapitał Answear składał się z 17,98 mln walorów, z których do Forum X FIZ należało 10,29 mln (57,26 proc.).

Answear chce rozwijać markę PRM

Przed ogłoszeniem nowej emisji Answear zapowiedział, że środki z emisji nowych akcji mają być przeznaczone na rozwój marki PRM, w tym w szczególności na powiększenie oferty produktowej, otwarcie i rozwój działalności na nowych rynkach oraz wydatki marketingowe związane z pozyskaniem nowych klientów oraz rebrandingiem.

Marki Sneakerstudio i PRM, sprzedające m.in. obuwie i odzież luksusową, zostały przejęte przez Answear wiosną br. Spółka zapłaciła za nie swoimi akcjami nowej emisji o wartości maksymalnie 18,85 mln zł.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu

W piątek na koniec sesji za akcję Answear płacono równo 29 zł, przez ostatnie 12 miesięcy kurs urósł o 36,1 proc., a od początku stycznia o 8,4 proc. Przy czym od połowy września zmalał z poziomu ok. 36 zł.

Przy cenie 29 zł za akcję kapitalizacja spółki wynosi 521,4 mln zł.

Dołącz do dyskusji: Answear sprzedał nowe akcje za 29 mln zł

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl