Answear.com otworzył specjalny salon w Warszawie. „Więcej niż sklep”

Answear.com, internetowa platforma z modą, działająca w Polsce i na 11 europejskich rynkach, otworzyła concept store w warszawskiej Fabryce Norblina.

PP
PP
Udostępnij artykuł:
Answear.com otworzył specjalny salon w Warszawie. „Więcej niż sklep”

- Answear Concept Store to więcej niż sklep. To przestrzeń, w której moda łączy się z kreatywnością, a zakupy stają się niezapomnianym doświadczeniem. Pragniemy oferować naszym klientom nie tylko wyselekcjonowane kolekcje od światowych marek modowych, ale także wyjątkową atmosferę, najwyższy poziom komfortu podczas zakupów, a także okazję do relaksu, rozrywki i inspiracji – mówi Krzysztof Bajołek, CEO Answear.com.

Wysyp marek w sklepie Answear.com

Sklep ma 2000 mkw. Marki dostępne w nim to m.in.: Victoria Beckham, Tory Burch, Rotate, Custommade, Elisabetta Franchi, Liu Jo, Pinko, MICHAEL Michael Kors, Iro, Diesel, AllSaints, Vanda Novak, Coach, Swarovski, czy Furla, a także adidas, Calvin Klein, Boss, Tommy Hilfiger czy Polo Ralph Lauren. Oferta obejmuje asortyment męski, damski i dziecięcy. Dostępne będą także marki z kategorii home & lifestyle.

grafika

Salon wyróżnia drewniana podłoga wykonana specjalnie na zamówienie Answear oraz niestandardowe meble zaprojektowane na potrzeby concept store, jak również artystyczne, olbrzymie witryny sklepu. Przez najbliższy czas będzie można w nich zobaczyć projekty Anny Szczęsny. Inspiracją stojącą za projektami jest najnowsza kampania wizerunkowa Answear.com „Ubierz życie w to, co cenne".

Kawiarnia w concept store z modą

W sklepie znajduje się Punkt Krawiec Answear, w którym można dostosować do swoich potrzeb zakupione rzeczy, a także zadbać o ich wygląd. W salonie jest też kawiarnia, otoczona roślinną oranżerią, oraz Pickup Point, czyli stanowisko do odbierania zamówień online z www.answear.com, wraz z opcją przymierzenia zamówionych rzeczy, a także wyprasowania ich na miejscu.Przestronne, inteligentne przymierzalnie umożliwiają z kolei szybki wybór rozmiaru czy koloru odzieży bez wychodzenia z przymierzalni.

W obiekcie we współpracy z markami organizowane będą różne eventy. 

PP
Autor artykułu:
PP
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych