SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Antek Trela partnerem w CPC Brand Consultants

Antek Trela objął stanowisko partnera w agencji CPC Brand Consultans (kiedyś Corporate Profiles Consulting). Pracuje tu od 12 lat.

Trela poza prowadzeniem projektów strategicznych będzie odpowiedzialny za rozwój biznesu i pozyskiwanie nowych klientów.

Od 12 lat w CPC Brand Consultant

Trela od 12 lat związany jest z CPC Brand Consultants, gdzie zaczynał swoją drogę zawodową jako uczestnik programu "Grasz o Staż". W swojej karierze prowadził projekty strategii pozycjonowania i komunikacji dla takich marek i klientów, jak Play, ING, Aviva, Avon, Allegro, Credit Agricole, Durex, Grupa Żywiec, Kross, Masło Roślinne, McDonald’s, Philips czy Soplica. Jest również jurorem konkursów Effie i Papaya Young Directors oraz wykładowcą i członkiem komisji programowej Szkoły Strategii Marki SAR.

- Antek jest wybitnym specjalistą w dziedzinie strategii marki i wniósł bardzo istotny wkład w rozwój CPC Brand Consultants w ostatnich latach  - komentuje Stanisław Mencwel, managing director firmy.  

CPC Brand Consultants jest agencją doradczą specjalizującą się w tworzeniu strategii pozycjonowań marek, strategii architektury portfela oraz strategii komunikacji marek.

Dołącz do dyskusji: Antek Trela partnerem w CPC Brand Consultants

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Jacek
Grupa świetnych specjalistów i porządnych ludzi
odpowiedź
User
zosia
bardzo porządni, bardzo tolerancyjni, pod warunkiem ze podzielasz ich poglady😁
odpowiedź
User
hmmm
nie znam, ale to dobrze, że firma doceniła wieloletniego pracownika i że nie stwarza okazji do ucieczki pracownika
odpowiedź