AOL może kupić Tacodę

AOL - internetowy oddział koncernu Time Warner Inc. - otrzymałzielone światło od Federalnej Komisji Handlu (Federal TradeCommission - FTC) w sprawie zakupu firmy Tacoda Inc., zajmującejsię reklamą internetową.

km
km
Udostępnij artykuł:

W swoim oświadczeniu FTC poinformowała, że zakończyła processprawdzania proponowanej transakcji i nie zdecydowała się na jejzablokowanie.

AOL ogłosił plan zakupu Tacody przed nieco ponad miesiącem. Wten sposób firma chce zwiększyć swoją obecność na rynku reklamyonline. Szczegóły finansowe transakcji nie zostały ujawnione, alejak wówczas poinformowały zaznajomione ze sprawą źródła, AOLzapłaciło za Tacodę 275 milionów dolarów.

Tacoda specjalizuje się w dostarczaniu reklam na podstawiezachowań użytkowników w sieci. Stosowana przez nią technologia -tzw. behavioral targeting - ma być uzupełnieniem usług AOL. WedługeMarketera, w 2011 roku rynek tego typu reklam będzie wart 3,8miliarda dolarów, w porównaniu do 350 milionów dolarów w rokuubiegłym.

źródło: Reuters

km
Autor artykułu:
km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Duża zmiana w RASP. Komputer Świat ma trafić do struktury Business Insidera

Duża zmiana w RASP. Komputer Świat ma trafić do struktury Business Insidera

Koniec "Pogromców chaosu". Nie będzie kolejnej serii w TVN

Koniec "Pogromców chaosu". Nie będzie kolejnej serii w TVN

Tak rośnie polski rynek reklamowy. Maleje udział telewizji

Tak rośnie polski rynek reklamowy. Maleje udział telewizji

Biznes24 rozszerza tematykę. Nowy szef zapowiada więcej kobiet i zagranicy

Biznes24 rozszerza tematykę. Nowy szef zapowiada więcej kobiet i zagranicy

Nowe kanały muzyczne startują w kolejnym kraju. Wkrótce dołączy je polski operator

Nowe kanały muzyczne startują w kolejnym kraju. Wkrótce dołączy je polski operator

Szef Radia Zachód odpowiada na zarzut szefowej KRRiT. "Manipulacja informacyjna"

Szef Radia Zachód odpowiada na zarzut szefowej KRRiT. "Manipulacja informacyjna"