SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Strażak reklamuje Apap Extra jako „szybką ulgę w silny bólu” (wideo)

W nowej reklamie preparatu przeciwbólowego Apap Extra (produkowanego przez USP Zdrowie) występuje strażak. Za obsługę reklamową marki odpowiadają firmy Brainbox i Mets.

Article

Spot pokazuje, jak ekipa strażacka w czasie burzy jedzie, żeby uprzątnąć z drogi powalone przez wiatr drzewo. Bohatera spotu przy podnoszeniu części konaru przeszywa mocny ból pleców, ale po zażyciu Apap Extra szybko mija i mężczyzna może dalej brać udział w akcji.

Kampania podkreśla, że Apap Extra zawiera dodatkowy składnik, który przyspiesza i wzmacnia działanie przeciwbólowe. Reklamy kończą się hasłem „Szybką ulgę w silny bólu” i informacją, że Apap Extra można zażywać na czczo.

 

To kolejna reklama Apapu pokazująca przedstawicieli różnych zawodów. W poprzednich wystąpili m.in. opiekun dzieci w centrum nauki, sprzedawca choinek bożonarodzeniowy oraz ojciec zajmujący się swoimi dziećmi.

Komunikacja reklamowa Apapu obejmuje głównie telewizję oraz internet.

Kreacją reklam marki zajmuje się agencja Brainbox, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Mets.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Strażak reklamuje Apap Extra jako „szybką ulgę w silny bólu” (wideo)

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
pitero
Czy ktoś z Was wie jaki utwór został użyty do tej reklamy?
9 9
odpowiedź
User
robi
Kolejna durna reklama apapu . Czym jeszcze zaskoczą ? Odpychające reklamy tego produktu już nudzą , Kto normalny zniechęca do zakupu swojego produktu???????
9 8
odpowiedź