SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Apetyt na życie” nie jest hitem

Nowy obyczajowy serial TVP 2 „Apetyt na życie” po czterech odcinkach ma tylko 1,08 mln widzów, czyli znacznie mniej niż propozycje głównych konkurentów Dwójki.

Serial nadawany jest od marca br. w nowym paśmie serialowym - w poniedziałki i wtorki o 18.45. Po czterech epizodach jego udział w rynku w grupie 4+ wynosi 7,37 proc., a w grupie komercyjnej 16-49 jest jeszcze niższy, bo kształtuje się na poziomie 6,41 proc. - wynika z danych AGB Nielsen Media Research dla portalu Wirtualnemedia.pl. W analogicznym okresie ub.r. w tym paśmie TVP 2 miała prawie dwa razy lepsze wyniki, bowiem oglądało ją 1,96 mln widzów, a udział kanału wynosił odpowiednio 13,42 proc. i 10,01 proc.

W czasie emisji „Apetytu na życie” Dwójka wypada pod względem udziału w rynku znacznie słabiej niż jej główni konkurenci. Liderem pasma jest TVN, który pokazuje wtedy „Detektywów” i „Fakty”, osiągając 26,23 proc. udziału., na drugim miejscu plasuje się TVP 1 („Jaka to melodia?”, „Wieczorynka”; 25,53 proc.), a na trzecim - Polsat („Wydarzenia”; 19,72 proc.).

Z danych telemetrycznych wynika, że serial będący w założeniu produkcją wielkomiejską śledzą głównie kobiety, widzowie powyżej 45. roku życia, mieszkańcy wsi i małych miast oraz osoby z wykształceniem podstawowym i średnim.

Mimo nie najlepszych wyników oglądalności, na razie TVP 2 nie zamierza zmieniać pory emisji „Apetytu na życie”.

Widownia „Apetytu na życie” odcinek po odcinku

 Wszyscy 4+16-49
DataAMRSHR %SHR %
01-03-20101 296 8908,47%7,30%
02-03-20101 134 0977,88%6,50%
08-03-2010783 0185,55%4,49%
09-03-20101 101 8857,49%7,19%
średnia1 077 8947,37%6,41%


Oglądalność konkurencji w czasie emisji serialu

 Wszyscy 4+16-49
StacjaAMRSHR %SHR %
TVN3 837 81926,23%23,83%
TVP 13 709 21425,35%24,13%
Polsat2 885 51019,72%19,93%
TVP 2 – Apetyt na życie1 077 8947,37%6,41%


Profil widowni „Apetytu na życie”

 ADH %AFF
PłećMężczyźni34,98%73
 Kobiety65,02%125
Wiek 4-91,32%22
  10-153,70%53
 16 - 193,86%67
 20 - 242,03%25
 25 - 293,54%40
 30 - 343,75%46
 35 - 395,73%81
 40 - 446,38%99
 45 - 498,58%121
 50 - 5410,91%132
 55 - 5910,20%135
 60+39,99%205
Wlk. miastaWieś44,08%113
 < 50 tys.26,09%108
 50-100 tys.6,49%76
 100-200 tys.5,37%67
 > 200 tys.17,96%88
ZawódTop management5,31%68
 Pracownicy średniego szczebla10,82%75
 Pracownicy fizyczni i rolnicy17,41%86
 Emeryci47,13%189
 Inni19,34%59
WykształceniePodstawowe52,81%115
 Średnie32,89%111
 Wyższe9,29%81
 Inne5,02%39


 

Dołącz do dyskusji: „Apetyt na życie” nie jest hitem

13 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
NINA
KIEPSKI SERIALINA
odpowiedź
User
widz
Ja w tym czasie oglądam Fakty ;)
odpowiedź
User
gigli
Bo to "Teraz albo nigdy" przeniesione do TVP. Ile można oglądać plastikowych ludzi i ich plastikowe problemy.
odpowiedź