SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Apple najcenniejszą marką świata przed Google i IBM (TOP 10)

Apple i Google to najbardziej wartościową marki świata - pokazuje raport „The Telegraph” opracowany na podstawie danych z trzech firm analitycznych: Millward Brown, BrandFinance i Interbrand.

Article

Na pierwszym miejscu zestawienia znalazła się marka Apple, której wartość oszacowano na 117 miliardów dolarów. Druga pozycja przypadła Google - ta marka jest warta niecałe 107 miliardów dolarów. Trzecie miejsce należy również do marki z branży nowoczesnych technologii - IBM z wartością na poziomie 76 miliardów dolarów.

W pierwszej piątce zestawienia „The Telegraph” znalazły się jeszcze Microsoft (70,8 miliarda dolarów) oraz Coca-Cola (64,5 miliarda dolarów).

Pierwszą dziesiątkę zestawienia uzupełniają marki GE, McDonald’s, Samsung, Amazon i Toyota.

Dziennikarze „The Telegraph” w komentarzu powtarzają za specjalistami, że marka jest jednym z najważniejszych elementów kapitału posiadanego przez firmę. Według wyliczeń Millward Brown 30 procent wartości każdej dużej firmy notowanej na liście Top 500 stanowi ich funkcjonująca na rynku marka.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Apple najcenniejszą marką świata przed Google i IBM (TOP 10)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl