Apple podpisało umowy z O2, Orange i T-Mobile

Firma Apple Inc. podpisała pierwsze umowy z operatoramikomórkowymi, którzy zaoferują iPhone'y na trzech największychrynkach europejskich - poinformował Financial Times.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Wyłącznym sprzedawcą iPhone'ów w Niemczech ma być T-Mobile, weFrancji Orange, a w Wielkiej Brytanii O2.

Operatorzy zgodzili się na przekazanie Apple 10 procent dochodówjakie uzyskają ze sprzedaży usług związanych z telefonem. W ichofercie urządzenia mają się pojawić przed świętami BożegoNarodzenia.

W swojej informacji Financial Times powołuje się na nieoficjalneźródła. Według gazety Apple oficjalnie ogłosi zawarcie umów zoperatorami w przyszłym tygodniu w Berlinie.

Od momentu, gdy iPhone pod koniec czerwca zadebiutował naamerykańskim rynku, trwały spekulacje na temat tego, kto będziepartnerem Apple w Europie. Firma do tej pory poinformowała tylko,że w tym roku urządzenia pojawią się jedynie w Niemczech, Francji iWielkiej Brytanii, a w pozostałej części Europy oraz w Azji, będziemożna je kupić dopiero w przyszłym roku. W USA wyłącznymoperatorem, w którego sieci działają iPhone'y, jest AT&T.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Rzeczpospolita" tuż przed zmianą właściciela. Znika węgierski miliarder

"Rzeczpospolita" tuż przed zmianą właściciela. Znika węgierski miliarder

Były dziennikarz dalej na czele komisji kultury. Tak poseł PiS nazwał innych

Były dziennikarz dalej na czele komisji kultury. Tak poseł PiS nazwał innych

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj
Materiał reklamowy

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu