Apple przedstawiło nowe iPody

Na środowej konferencji w San Francisco firma Apple przedstawiłanową linię iPodów, w tym wersję z dotykowym ekranem orazmożliwością przeglądania Internetu i bezprzewodowego kupowaniapiosenek w sklepie iTunes.

km
km
Udostępnij artykuł:

Model ten o nazwie iPod Touch z wyglądu bardzo przypominaiPhone'a - informuje serwis Macworld. W wersji z 8GB pamięcikosztuje on 299 dolarów, a w wersji z 16GB pamięci 399 dolarów.Posiada on m.in. możliwość łączenia się z Internetem za pomocątechnologii Wi-Fi oraz mini przeglądarkę internetową Safaripozwalającą na oglądanie klipów z YouTube oraz korzystanie zwyszukiwarek Google i Yahoo. Urządzenie ma trafić do sklepów podkoniec września.

Poza wprowadzeniem nowego modelu Apple zaprezentowało odświeżonąlinię urządzeń dostępnych już wcześniej na rynku.

Podstawowy model iPoda zyskał nową nazwę - iPod Classic. W tejserii wprowadzono model 160GB w cenie 350 dolarów, podczas gdyurządzenie z pamięcią dwa razy mniejszą będzie kosztować 249dolarów.

Przedstawione zostały nowe iPody Nano w kolorze czerwonym,czarnym, srebrnym, niebieskim i zielonym oraz 2-calowym ekranem orozdzielczości 320x240 pikseli. W zależności od modelu (4 lub 8GB)nowe iPody Nano będą kosztować 150 - 200 dolarów.

Z kolei nieznacznie odświeżona została seria iPod Shuffle.Jedyna zmiana to wprowadzenie modeli w wielu nowych kolorach. Cenai wielkość pamięci pozostają niezmienne - odpowiednio 79 dolarów i1 GB.

źródło: Macworld

km
Autor artykułu:
km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"