Archibald promuje się w stylu retro

W internecie, prasie i outdoorze startuje właśnie kampaniareklamowa szkoły językowej Archibald. Akcja w humorystyczny sposóbnawiązuje do stylu retro.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Rozpoczynająca się właśnie kampania reklamowa Centrum JęzykaAngielskiego Archibald utrzymana jest w konwencjinostalgiczno-humorystycznej. W osobnych kreacjach przeznaczonychdla środowisk biznesowych oraz młodzieży i studentów wykorzystanoarchiwalne fotografie z lat 20. opatrzone sloganami podkreślającymizalety tej szkoły. Kampania łączy cele wizerunkowe i informacje oaktualnych promocjach dostępnych w Archibaldzie.

Akcja prowadzona jest w prasie (m.in. "Gazeta Wyborcza","Rzeczpospolita", "Personel i Zarządzanie", "Personel Plus"),internecie (serwisy ogólne, branżowe i biznesowe) i outdoorze(billboardy w metrze, ulotki).

Kreację kampanii zaplanowanej do połowy lutego przygotowałaagencja reklamowa Lapart, a planowaniem mediów zajęła się agencjainternetowa ClickAd.

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowe porządki u wydawcy "Rzeczpospolitej". Zmiana nazwy, we władzach były menedżer Agory

Nowe porządki u wydawcy "Rzeczpospolitej". Zmiana nazwy, we władzach były menedżer Agory

YouTube przyszłością telewizji? Jest jak "niechciana ciotka z Ameryki"

YouTube przyszłością telewizji? Jest jak "niechciana ciotka z Ameryki"

Mniej Rymanowskiego w Polsacie. Skupi się na YouTube, będzie nowa twarz "Gościa Wydarzeń"

Mniej Rymanowskiego w Polsacie. Skupi się na YouTube, będzie nowa twarz "Gościa Wydarzeń"

TikTok przekonuje Polaków, że jest bezpieczny dla dzieci. Ekspertka się nie zgadza

TikTok przekonuje Polaków, że jest bezpieczny dla dzieci. Ekspertka się nie zgadza

Znamy prowadzących sylwestra Polsatu. Tylu jeszcze nie było

Znamy prowadzących sylwestra Polsatu. Tylu jeszcze nie było

Solorz odwołany z podpisem syna. Znika z "serialowej fabryki" Polsatu

Solorz odwołany z podpisem syna. Znika z "serialowej fabryki" Polsatu