SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

argonauts dla Volkswagen Bank direct

30 listopada rusza nowa odsłona serwisu www bankowości bezpośredniej Volkswagen Bank direct

Witrynę zaprojektowała interaktywna agencja argonauts360, od trzech lat współpracująca z bankiem.

- Strona została przygotowana z uwzględnieniem standardów publikacji elektronicznych rekomendowanych przez World Wide Web Consortium (W3C), organizację zrzeszającą firmy zainteresowane rozwojem sieci Internet - mówi Damian Hejduk, director project management w argonauts360°, odpowiedzialny za projekt po stronie agencji. - Zastosowaliśmy rozwiązania gwarantujące wysoką elastyczność w prezentowaniu informacji, umożliwiające dostęp do oferty bankowej najszerszej grupie odbiorców, niezależnie od używanych przeglądarek - dodaje.

Przy projektowaniu nowej szaty graficznej agencja posłużyła się unikalną na polskim rynku metodą testowania użyteczności stron www - Usability Lab.

- Zaangażowaliśmy klientów Volkswagen Bank direct,  a także wybranych reprezentantów grupy celowej Klienta już na początku projektu. Pozwoliło nam to dostosować wygląd i funkcje serwisu do oczekiwań przyszłych użytkowników strony - wyjaśnia Eryk Orłowski, project manager w argonauts360°, nadzorujący projekt Usability Lab.  - Internauci mogli wyrazić swoje opinie na temat serwisu, wykonując typowe zadania użytkowników osobistych kont bankowości bezpośredniej, testując
tą drogą użyteczność nowego projektu - dodał.

Celem projektu było dostosowanie strony banku do szybko zmieniającej się struktury użytkowników internetu w Polsce.

- Rosnącej liczbie coraz bardziej doświadczonych internautów towarzyszy wzrost wymagań w stosunku do witryn www. Chcieliśmy sprostać oczekiwaniom klientów Volkswagen Bank direct - "Banku zadowolonych Klientów" - podkreśla Orłowski.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: argonauts dla Volkswagen Bank direct

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl