Arhelan otwiera sklepy pod Warszawą, Zenek Martyniuk w reklamie (wideo)

Sieć handlowa Arhelan, dotychczas działająca w północno-wschodniej Polsce uruchomiła dwie placówki pod Warszawą. Otworzyła je w Józefowie i Miedzeszynie w lokalizacjach zajmowanych dotąd przez Delikatesy M&L.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Arhelan otwiera sklepy pod Warszawą, Zenek Martyniuk w reklamie (wideo)

Sklep Arhelan w Józefowie otwarto 19 grudnia ub.r. przy ul. Zawiszy Czarnego 1C. Placówka w Miedzeszynie przy ul. Patriotów 137 zaczęła działać dwa dni później. Wcześniej w obu tych lokalizacjach funkcjonowały Delikatesy M&L, które z powodu zaległości płatniczych wobec m.in. dostawców od pewnego czasu redukują liczbę swoich sklepów.

Warszawskie lokalizacje tego detalisty przejęła właśnie sieć Arhelan, równolegle przejmując także ogólnopolską sieć 10 sklepów Carlos.

Według „Wiadomości handlowych” Arhelan planuje też otwarcie swoich sklepów na obrzeżach warszawskiego Żoliborza oraz w prawobrzeżnej dzielnicy Rembertów.

Arhelan powstał w 1991 roku. W Bielsku Podlaskim firmę założyli Helena, Mirosław, Mirosława i Arkadiuszy Burzyńscy. Obecnie sieć tę tworzy ok. blisko 100 sklepów w ponad 50 miejscowościach.  Placówki zajmują od 300 do 500 m kw. powierzchni i oferują  m.in. artykuły spożywcze, przemysłowe, chemię gospodarczą i alkohole.

Zenek Martyniuk i jego energetyk razem promują Arhelana

Od 2017 roku markę promuje gwiazda disco polo, Zenek Martyniuk, który wychwala sieć w utworze na melodię swojego przeboju „Przez twe oczy zielone”.

Sieć opublikowała ten teledysk na swoim profilu na Facebooku na początku grudnia 2019 roku. Latem muzyk w sklepach Arhelana w popularnych wśród turystów miejscowościach promował napój energetyczny Zenek Energy Drink. Martyniuka można było spotkać w 11 placówkach sieci.

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu