SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google RSS Twitter

Arkadiusz Mierzwa kierownikiem ds. komunikacji korporacyjnej Jeronimo Martins Polska

Arkadiusz Mierzwa, wcześniej związany m.in. z nc+ i Bankiem Pekao SA, dołączył do działu komunikacji korporacyjnej Jeronimo Martins Polska, właściciela sieci sklepów Biedronka. Objął stanowisko kierownika ds. komunikacji korporacyjnej.

Arkadiusz Mierzwa Article

Mierzwa w dziale komunikacji korporacyjnej Jeronimo Martins Polska jako kierownik ds. komunikacji korporacyjnej odpowiada za relacje z mediami i budowanie pozytywnego wizerunku operatora sieci sklepów Biedronka.

Zatrudnienie Arkadiusza Mierzwy to kolejne wzmocnienie działu komunikacji i spraw korporacyjnych Jeronimo Martins - w grudniu dołączyła do niego Katarzyna Scheer, obejmując stanowisko dyrektora ds. komunikacji i spraw korporacyjnych.

Mierzwa do niedawna był prowadzącym program „Firmowe ewolucje” na antenie TVP1. Wcześniej, w latach 2013-2016 był dyrektorem ds. PR i komunikacji platformy nc+ - wówczas prowadził komunikację nowo utworzonej marki po fuzji dwóch operatorów telewizji satelitarnej, a w latach 2008-2013 był rzecznikiem prasowym i dyrektorem biura prasowego Banku Pekao.

Wcześniej przez wiele lat był również dziennikarzem ekonomicznym TVN24 i TVN CNBC Biznes. Jest absolwentem Wydziału Dziennikarstwa i Nauk Politycznych UW oraz American Studies Center.

Jeronimo Martins Polska jest właścicielem ponad 2700 sklepów dyskontowych Biedronka oraz ponad 150 drogerii Hebe.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Arkadiusz Mierzwa kierownikiem ds. komunikacji korporacyjnej Jeronimo Martins Polska

9 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
asffsag
Ciekawe, facet z przeszłością tvnową został PR firmy, która od lat nienawidzi tvnu
3 0
odpowiedź
User
pavv
Prawidłowa nazwa stanowiska to specjalista ds niezrozumiałej korpogadki dla ciemnego ludu pracującego.
2 2
odpowiedź
User
Madka
Arek dej świeższa dla horej curki dej!
0 0
odpowiedź
User
Kordian
Bank - TV - Kiełbasa.
Bardzo interesująca ścieżka kariery...
2 0
odpowiedź
User
brytan
komu zależy na lansowaniu biedronki nie ma dnie żeby jakiś łotr nie opisywał tego molochu zagranicznego.
0 0
odpowiedź
User
tadek
Arek dej świeższa dla horej curki dej!

mówi się świerzaki
0 0
odpowiedź
User
Ewa
Wreszcie Jeronimo M. (Biedronka I Hebe) przystapilo do budowania PR w PL. W tej kwestii bylo slabo... .Dobra decyzja!!
0 0
odpowiedź
User
Edek
Sklepy Biedronki dobrze funkcjonuja I ceny maja super dla kazdego,obsluga tez jest ok. U nas w Krakowie ciesza sie ogromnym powodzeniem. Wolny wybor ma klient, ja jestem zadowolony,
0 0
odpowiedź
User
Edek
Sklepy Biedronki dobrze funkcjonuja I ceny maja super dla kazdego,obsluga tez jest ok. U nas w Krakowie ciesza sie ogromnym powodzeniem. Wolny wybor ma klient, ja jestem zadowolony,
0 0
odpowiedź
Zobacz więcej w kategorii: Reklamy / Marketing