SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Arkadiusz Milik i Rojson promują inwestycję w platformę e-sportową Day od Duel

Firma GGDAB Polska w emisji crowdinvestingowej na Beesfund chce pozyskać ok. 4,65 mln zł na rozwój platformy e-sportowej Day od Duel. Inwestorami i twarzami kampanii reklamującej ofertę zostali piłkarz Arkadiusz Milik i Patryk „Rojson” Rojewski.

Platforma Day of Duel ma być skierowana zarówno do doświadczonych graczy, jak i amatorów. Nad doborem zawodników według podobnego poziomu umiejętności czuwać będzie autorski algorytm. Platforma jest na etapie wersji beta i zostanie wprowadzona na rynek z wiosną 2023 roku.

- Innowacja polega na prowadzeniu rozgrywek turniejowych w formie natychmiastowej gry z automatycznym zapisem wyniku oraz rozliczeniem wpisowego między graczami. Nasz autorski algorytm będzie dbał o to, aby losowe pojedynki odbywały się pomiędzy graczami na porównywalnym poziomie, tak aby zapewnić sprawiedliwe rozstrzygnięcie dla wszystkich graczy - opisuje Szymon Gaczek, prezes GGDAB Ltd.

Day of Duel przez 3 lata chce mieć 130 tys. graczy

W ramach emisji crowdinvestingowej, rozpoczętej właśnie na platformie Beesfund, GGDAB Polska chce pozyskać ok. 4,65 mln zł. Po 2024 roku firma planuje wejść na NewConnect - boczny rynek warszawskiej giełdy.

Środki pozyskane z emisji akcji spółka zamierza przeznaczyć m.in. na dostosowanie platformy Day of Duel do rynku polskiego, pozyskanie licencji do gier i stworzenie własnych projektów oraz zbudowanie bazy użytkowników.

Do końca 2025 roku GGDAB chce pozyskać 130 tys. aktywnych graczy Day of Duel i udostępnić użytkownikom ponad 60 gier. Podstawowym źródłem przychodów spółki ma być prowizja wynosząca 10 proc. od wpisowego wpłaconego przez graczy. W tym celu spółka złożyła wniosek do KNF o przyznanie statusu małej instytucji płatniczej.

- Docelowo budżet GGDAB zasilać będą też zyski z produkcji gier i udzielania licencji oraz ze sprzedaży reklam. W ciągu trzech lat od startu platformy w Polsce, tj. do końca 2025 roku zakładamy osiągnięcie przychodów na poziomie 25 mln zł. W najbliższych 2 latach trwać będą intensywne inwestycje w technologie i promocję projektu, aby 2024 rok zakończyć osiągnięciem rentowności – zapowiada Mariusz Kaletka, prezes GGDAB Polska.

W firmę zainwestowali piłkarz Arkadiusz Milik i gamer Patryk „Rojson” Rojewski (w komunikacie nie podano, jaką część akcji i za jaką cenę objęli), obaj są też twarzami kampanii promującej emisję akcji.

- Platforma Day of Duel startuje w idealnym momencie dla rynku gier i e-sportu. Jestem bardzo podekscytowany możliwością współpracy z twórcami GGDAB, a także z inwestorami społecznościowymi - komentuje Milik. - Gry łączą, a nie dzielą. Podobnie jak w sporcie, najlepsze emocje budzi zdrowa, wyrównana rywalizacja, odkrywanie nowych „patentów” i osiąganie kolejnych umiejętności. Możliwość współtworzenia platformy Day of Duel to kolejny „level”, na który możemy przejść wspólnie ze społecznością fanów gier - podkreśla Patryk Rojewski.

Dołącz do dyskusji: Arkadiusz Milik i Rojson promują inwestycję w platformę e-sportową Day od Duel

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl