SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Arla Foods wybrała Leo Burnett z Londynu do globalnej obsługi marki Castello

Agencja Leo Burnett z Londynu, należąca do Publicis Groupe zajmie się globalną obsługą reklamową marki serów Castello należącej do Arla Foods.

Article

Leo Burnett będzie odpowiedzialna za globalną strategię marki w obszarze digital i social media, a także za kreację digital i produkcję kontentu.

Agencja została wybrana bez przetargu - wcześniej zajmowała się obsługą digitalową innej marki tego producenta - Lurpak.

Obsługą mediową Castello zajmuje się dom mediowy Carat (Dentsu Aegis Network), a reklamami ATL agencja Mother.

 

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Arla Foods wybrała Leo Burnett z Londynu do globalnej obsługi marki Castello

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl