SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Arleta Robinson prezeską Stowarzyszenie Producentów Reklamowych

Prezeską Stowarzyszenia Producentów Reklamowych (SPR), zrzeszającego 23 domy produkcyjne aktywnie działające w obszarze produkcji filmów do komunikacji marketingowej, została Arleta Robinson z Lucky Luciano Pictures. Zastąpiła Magdę Olak, pozostającą w zarządzie w roli członkini zarządu.

Arleta Robinson Arleta Robinson

Podczas spotkania podsumowano pierwszy rok działalności i wybrano nowy zarząd, w którego skład weszli: Arleta Robinson (Lucky Luciano Pictures) - prezeska, Tomek Dławichowski (Timecode Film Production) – wiceprezes, Jarosław Gajewski (Lemon) - członek zarządu, Tomasz Hryniszyn (Baltica Film) – wiceprezes, Magda Olak (Tank Production) - członkini zarządu.

Członkami Komisji Rewizyjnej zostali: Maciej Maciantowicz (Dynamo), Piotr Miklaszewski (Feelmovie) – przewodniczący, Konrad Mikołajczyk (Film Produkcja), Mariusz Pietkiewicz (M5 Film).

Plany Stowarzyszenia Producentów Reklamowych

- Najważniejszym zadaniem nowego zarządu Stowarzyszenia Producentów Reklamowych będzie wzmacnianie naszej organizacji wewnętrznie i rozwijanie znaczenia SPRu w branży. Szczegóły planu na kolejny rok działalności będziemy konsultować ze wszystkimi członkami, ale już dziś wiemy, że zależy nam na zacieśnianiu dialogu z naszymi klientami, w celu wypracowania wspólnego rozumienia tego, czym są efektywna produkcja reklamowa i dobry przetarg - komentuje Arleta Robinson, nowa prezeska Stowarzyszenia Producentów Reklamowych.

SPR ma w planach także wdrażanie wybranych standardów wypracowanych przez rynki zagraniczne, m.in. na polu zrównoważonego rozwoju oraz wsparcie młodych twórców. - Właśnie staliśmy się pełnoprawnym członkiem CFPe - organizacji zrzeszającej producentów reklamowych w całej Europie i od razu intensywnie włączamy się w jej działania. Będziemy też wspierać młodych producentów i pracowników branży, dzieląc się naszym doświadczeniem i współpracując ze szkołami filmowymi - opisuje Arleta Robinson.

- Marzy mi się nowy konkurs branżowy, firmowany przez SPR, ale to wymaga jeszcze wewnętrznych rozmów w Stowarzyszeniu. Osobiście chciałabym tak kierować działalnością SPR, by członkowie Stowarzyszenia czuli, że ich obecność w naszej organizacji przynosi im wymierne korzyści i przyczynia się do ich lepszego funkcjonowania w branży reklamowej.

Organizacja szacuje, że na profesjonalnym rynku produkcji działa około 40 domów produkcyjnych, z czego 23 już należy do Stowarzyszenia, a kolejne są w procesie przyjmowania.

Stowarzyszenie Producentów Reklamowych od ponad roku

Stowarzyszenie Producentów Reklamowych, to organizacja działająca na rynku oficjalnie od kwietnia 2022 roku. Jej celem jest reprezentowanie interesów szerokiego środowiska producentów filmów reklamowych oraz działanie w kierunku rozwiązywania problemów i wyzwań stojących przed branżą. SPR współpracuje blisko z innymi organizacjami branżowymi w Polsce i za granicą w celu wypracowania wspólnych standardów.

Obecnie Stowarzyszenie Producentów Reklamowych zrzesza 23 domy produkcyjne: Baltica Film, Bites Studio, Dobro Film, Dynamo Film, F25, Feel Movie, Film Fiction, Filmokracja, Film Produkcja. Film Reaktor, Graffiti Film, HighNoon, Houdini Film, Lemon Films, Lucky Luciano, M5, Moon Films, Spokój Film, Tank Production, Timecode Film Production, Truskavka, Watchout Studio, Warsaw Witches Association.

W ramach SPR działa 8 grup roboczych, pracujących nad istotnymi dla organizacji sprawami.

1. Grupa prawna (umowy i ujednolicony wzór karty castingowej.
2. Grupa Film Crews (kontakty z przedstawicielami ekip filmowych, wdrażanie dobrych praktyk).
3. Grupa Adgoesgreen & Kodeks Etyczny (współpraca ze SKM SAR przy tworzenie katalogu „zielonych” rozwiązań, redukujących negatywny wpływ branży na środowisko).
4. Grupa komunikacji i PR (kontakt z mediami branżowymi, wizerunek SPR, social media).
5. Grupa BHP (wytyczne BHP podczas zdjęć jak i w pre oraz post produkcji).
6. Grupa Zagranica (wymiana doświadczeń z organizacjami i podmiotami zagranicznymi. Promocja członków SPR zagranicą).
7. Grupa Szkolenia i Warsztaty (opracowanie tematów i przeprowadzenie szkoleń dla członków SPR oraz podmiotów zamawiających filmy reklamowe).

Dołącz do dyskusji: Arleta Robinson prezeską Stowarzyszenie Producentów Reklamowych

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl