SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

AF.agency, Riverwood oraz Q&A Communications łączą się w ARQ

Trzy agencje z Poznania - Q&A Communications (PR), AF.agency (technologie) i Riverwood (kreacja i strategia) od połowy przyszłego roku będę funkcjonowały pod wspólnym szyldem ARQ.

Zarządy Riverwood, Q&A Communications i AF.agencyZarządy Riverwood, Q&A Communications i AF.agency

Jak informuje portal Wirtualnemedia.pl Michalina Dolińska, head of PR w Q&A Communications, proces połączenia trzech agencji właśnie się rozpoczął, a jego efekty zostaną przedstawione podczas premiery nowej agencji ARQ (nazwa od pierwszych liter jednoczących się firm), planowanej na połowę 2022 r.

– W pierwszej połowie roku planujemy skupić się nad budowaniem struktury ARQ, w tym również ustaleniem składu zarządu i szczegółów jego funkcjonowania – mówi nam Michalina Dolińska.

ARQ nową agencją na rynku

– Naszym celem jest zbudowanie elastycznej, interdyscyplinarnej struktury, aby móc realizować wymagające, wieloaspektowe projekty, przecinające wiele tradycyjnych obszarów marketingu. Tworzymy ARQ, żeby wspólnie z naszymi klientami kreować scenariusze przyszłości. Wierzymy, że przedstawimy imponującą ofertę, opierając się na potrzebach wynikających zarówno z cyfrowej rewolucji, jak i ze zrównoważonego rozwoju – mówi Przemysław Wojak, managing partner Q&A Communications.

ARQ będzie zatrudniała ponad 70 osób i oferowała komunikację m.in. w oparciu o cyfrowe usługi i produkty.

–  Mamy plan i jesteśmy odważni. To wyjątkowe wydarzenie i największe połączenie agencji na naszym rynku w tym roku. Po zakończeniu całego procesu zyskamy trzy razy więcej świetnych specjalistów, trzy razy więcej doświadczenia i jeszcze szersze spojrzenie na rynek. Ta siła, te możliwości i wspólne wartości, które dzielimy z AF.agency i Q&A Communications, pozwolą nam lepiej zaadresować potrzeby przyszłego odbiorcy, a tym samym budować jeszcze bardziej świadome marki – podkreśla Dominik Stachowiak, managing partner Riverwood.

AF.agency, Riverwood I Q&A Communications łączą siły

AF.agency, Riverwood oraz Q&A Communications od lat świadczą wyspecjalizowane usługi dla liderów branż, takich jak AGD, FMCG, automotive i energetyka odnawialna.

AF.agency jest agencją technologiczną, która od 2004 roku buduje dedykowane produkty cyfrowe przy użyciu autorskich narzędzi sprzedażowych, analitycznych i szkoleniowych, prowadząc przy tym własne laboratorium neuromarketingowe. Od lat obsługuje klientów takich jak Amica, Škoda Polska czy Teva.

Riverwood jako agencja strategiczno-kreatywna pracuje dla marek Volkswagen, Novartis i Shuum Hotel.

Q&A Communications to 30-osobowa organizacja o 20-letnim doświadczeniu, specjalizująca się w komunikacji, kreowaniu i ochronie wizerunku, realizująca projekty 360, z silną pozycją w obszarach ekologii, energii odnawialnej, zrównoważonego rozwoju i CSR. Pracuje dla polskich i zagranicznych marek, są to m.in.: EDP Renewables, Ahmad Tea, Amica, Selgros Cash&Carry, Subway i Posnania.

Dołącz do dyskusji: AF.agency, Riverwood oraz Q&A Communications łączą się w ARQ

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Sabina
Ciekawe, Riverwood Skody i Tevy nie obsługuje już dawno.
odpowiedź
User
Ciekawe
Ciekawe połączenie. Q&A cieszylo sie jednak zawsze dobra renomą. Oby wyszło im to na dobre i nie zbierali złej prasy przez niewłaściwe decyzje.
odpowiedź