Arskom tworzy agencję Sport Brokers. Klientami Jerzy Dudek, Grzegorz Krychowiak, Michał Pol i Andrzej Twarowski

Arskom utworzył nową agencję Sport Brokers. Jednostka będzie zarządzać powierzchniami reklamowymi sportowców, influencerów oraz mediów sportowych. W gronie klientów są już m.in. Grzegorz Krychowiak, Michał Pol, Jerzy Dudek czy Andrzej Twarowski.

jd
jd
Udostępnij artykuł:

Prezesem Sport Brokers został Rafał Romaniuk, który pozostaje także CEO Arskom. Za operacyjne zarządzanie agencją odpowiedzialny jest Marek Buklarewicz, od 4 lat związany z Arskom. Początkowo był project managerem, a następnie project directorem i operations directorem.

- Sport Brokers obsłuży projekty specjalne z wykorzystaniem ambasadorów i mediów sportowych. Już jesteśmy po rozmowach z największymi wydawcami i widzimy ogromne zainteresowanie takimi usługami - mówi Rafał Romaniuk, prezes Sport Brokers.

W Sport Brokers pracują zarówno zatrudnieni w Arskom (kilkanaście osób we wspólnych działach prawnym, administracja, księgowość) oraz dodatkowe cztery osoby. Agencja należy do szefa właściciela Arskomu, Wojciecha Szaniawskiego. W zarządzie zasiada też Marek Buklarewicz.

Sport Brokers dla sportowców i ludzi sportu

W gronie reprezentowanych przez Sport Brokers są piłkarze Grzegorz Krychowiak i Jerzy Dudek, a także dziennikarze sportowi: Michał Pol, Krzysztof Stanowski czy Andrzej Twarowski. Spółka będzie też obsługiwać Grupę Weszło oraz inne media zajmujące się sportem.

- Sport Brokers to pierwsza na rynku agencja zajmująca się sprzedażą oraz obsługą kampanii mediowych i influencerskich wyłącznie z branży sportowej. Znamy i rozumiemy potrzeby naszych klientów, wypracowaliśmy też to, co jest najważniejsze, czyli ich zaufanie. Nasza przewaga polega na tym, że potrafimy połączyć świat agencji, mediów i sportu - zaznacza Marek Buklarewicz, partner zarządzający w Sport Brokers.

Nowa agencja płynnie przejęła obsługę klientów, która leżała w gestii Arskomu, przede wszystkim kampanii w Grupie Weszło, kampanii influencerskich i ambasadorskich (takich jak Andrzeja Twarowskiego z marką Totalbet czy Michała Pola dla e-Toto).

Obecnie opracowuje też kampanie reklamowe dla trzech klientów ze środowiska sportowego, łączące media i postaci sportowe wraz z kreacją projektów specjalnych.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu