Arta Tech klientem Tabasco Media Communications

Agencja Tabasco Media Communications rozpoczęła działania komunikacyjne dla wrocławskiej firmy Arta Tech, producentem e-czytników z serii InkBook.

jd
jd
Udostępnij artykuł:

Zespół Tabasco Media Communications odpowiada za opracowanie i realizację strategii komunikacji klienta. Celem działań jest zwiększenie rozpoznawalności i świadomości marki oraz wsparcie marketingowe.

Za obsługę medialną, współpracę z influencerami oraz szeroko rozumiane działania z zakresu public relations odpowiadać będzie Katarzyna Maj.

Strony nie informują o szczegółach zawartej umowy.

Tabasco odpowiada za prowadzenie działań PR i wsparcie marketingu m.in. dla marek należących do Western Digital Corporation (WD i SanDisk), a także firm QNAP oraz Thule Group. Agencja rozstała się ostatnio - po 7 latach współpracy - z marką Goclever, która aktualnie pozostaje bez obsługi PR.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Szybka zmiana w Grupie Polsat Plus. Piotr Żak nowym prezesem Cyfrowego Polsatu

Szybka zmiana w Grupie Polsat Plus. Piotr Żak nowym prezesem Cyfrowego Polsatu

Polsat i Bogdan Rymanowski zabrali głos ws. przyszłości. "Pojawiają się nowe pomysły"

Polsat i Bogdan Rymanowski zabrali głos ws. przyszłości. "Pojawiają się nowe pomysły"

Dyrektor zarządzajacy obszaru online odchodzi z Eurozetu

Dyrektor zarządzajacy obszaru online odchodzi z Eurozetu

Mamy oświadczenie rodziny Solorza. "Kluczowa pozostaje walka o odzyskanie kontaktu z Tatą"

Mamy oświadczenie rodziny Solorza. "Kluczowa pozostaje walka o odzyskanie kontaktu z Tatą"

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

O co chodzi w sukcesji w Polsacie: kto wygrał, kto rządzi imperium? [FAQ]

O co chodzi w sukcesji w Polsacie: kto wygrał, kto rządzi imperium? [FAQ]