SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Artegence wyodrębniła Dział Badań

Agencja interaktywna Artegence utworzyła w swojej strukturzesamodzielny Dział Badań, który został wydzielony z DziałuStrategii.

Zadania nowej jednostki to m.in. systematyczne testy usability,wywiady pogłębione w fazach poprzedzających budowę serwisów itworzenie architektury informacyjnej, biały wywiad oraz analizasymptomów globalnych zmian w internecie. Wszystkie te działania sąrealizowane są na potrzeby klientów Artegence.

Funkcję managera ds. badań objął Tomasz Jakubowski, dotychczasspecjalista ds. strategii. Specjalizuje się w on przygotowywaniuarchitektury informacyjnej. Z branżą badawczą Jakubowski związanyjest od dziesięciu lat. Pracował m.in. w PBS Sopot (obecnie PBSDGA), gdzie odpowiedzialny był m.in. za sondaż Exit Poll w okresiewyborów prezydenckich w 2000 roku.

Do zespołu Działu Badań jako specjalista ds. badań dołączyła teżPaulina Rzymska, absolwentka socjologii UniwersytetuWarszawskiego.

Dołącz do dyskusji: Artegence wyodrębniła Dział Badań

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl